Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg ok? (update: NIET OK!!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Konijnenberg ok? (update: NIET OK!!)

    heb daar begin december 3 lenzen besteld en meteen betaald, maar lenzen zijn nog steeds niet aangekomen. Begrijp dat dit iets langer kan duren met feestdagen maar nu is het toch wel al héél lang onderweg... (afin, zo is me toch beloofd, krijg tot nu toe geen reactie op mail sinds vrijdag)

    Verplaatst vanuit Koopjeshoek omdat dit geen zoekertje is.

    mvg,

    BD moderator Koopjeshoek
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Op voorhand betalen is iets wat ik persoonlijk NOOIT zou doen, betrouwbare firma of niet, als ze in tussentijd over kop gaan ben je mooi je centen kwijt.
    Mark (300D)

    Comment


    • #3
      Dat is gewoon een winkel voor fotoapparatuur. Je kunt ze gewoon bellen hoor. Persoonlijk koop ik daar nooit mijn spullen, de prijzen zijn daar niet echt laag.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        de winkel is betrouwbaar , failliet zullen ze niet zo snel gaan
        Canon 10D | 28mm f/2.8 | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.8 | 70-200 L f/2.8 USM | 35-350 L f/3.5-5.6 USM |
        Sigma 17-35 EX f/2.8-3.5 | 24-70 F/2.8 EX DG Macro

        Comment


        • #5
          ik beweer ook niet dat ze onbetrouwbaar zijn, het duurt alleen (schijnbaar) nogal lang vooraleer ik mijn drie lensjes heb (is tenslotte toch 'maar' verzending van nederland naar belgie)

          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #6
            de winkel is betrouwbaar , failliet zullen ze niet zo snel gaan
            Sabena kon ook niet failliet gaan...
            Mark (300D)

            Comment


            • #7
              Ik heb mijn statief daar gekocht. Hun Manfrotto prijzen zijn heel interessant. Binnen de week geleverd, en dat is met de vertraging van de EU-overschrijving inbegrepen. Levering gebeurt met TNT.
              Pieter
              --
              Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

              Comment


              • #8
                tja, zaterdag mail gestuurd (geen antwoord), gisteren mail gestuurd (geen antwoord), vandaag mail gestuurd (geen antwoord). net proberen bellen en krijg antw.app (gebeld om 17u06 en het is maar tot 17u open...Tja)

                begrijp het niet goed, maar om één of andere reden schijn ik altijd problemen te hebben met leveringen... niet echt voor geluk geboren zeker
                Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                Comment


                • #9
                  Hoi Lapino,

                  Ik heb er zaterdag nog spullen gekocht. Ik had ze binnen 20 seconden aan de lijn en 't zijn heel aardige mensen. In verband met de feestdagen hadden ze bepaalde producten niet direct meer op voorraad (waaronder enkele tassen). Probeer 't vandaag of morgen eens overdag, zou geen probleem moeten zijn hoor.

                  Grt

                  Dré
                  -------------------------------------------------------
                  D2H :)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by lapino
                    heb daar begin december 3 lenzen besteld en meteen betaald, maar lenzen zijn nog steeds niet aangekomen. Begrijp dat dit iets langer kan duren met feestdagen maar nu is het toch wel al héél lang onderweg... (afin, zo is me toch beloofd, krijg tot nu toe geen reactie op mail sinds vrijdag)
                    Een absolute betrouwbare zaak.
                    Denk zelfs grootste leverancier aan beroepsfotografen.
                    Ze hebben daar heel erg veel zelfs in voorraad.

                    Heb daar op 24-12-2003 een afstandsbediening besteld voor mijn 300D en lag twee dagen na de kerst al in de brievenbus.

                    Gr Motordigitaal
                    Gr Motordigitaal
                    www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

                    Comment


                    • #11
                      en waarom duurt het dan bij mij zo lang? heb rekening even nagekeken en geld is op 19/12 van mijn rekening gegaan...
                      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                      Comment


                      • #12
                        Waarom bel je ze niet gewoon?

                        Comment


                        • #13
                          ik ga morgen eens bellen, maar soms durf ik niet goed omdat ik dan denk dat die mensen gaan vinden dat ik een 'zaag' ben. maar ja, wie wacht wél graag op zijn spullen hé
                          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                          Comment


                          • #14
                            Niet mee inzitten...
                            Een klant heeft recht om te weten hoe het zit met zijn bestelling.
                            Ik vind dat je nog veel geduld hebt...
                            Originally posted by lapino
                            ik ga morgen eens bellen, maar soms durf ik niet goed omdat ik dan denk dat die mensen gaan vinden dat ik een 'zaag' ben. maar ja, wie wacht wél graag op zijn spullen hé
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

                            Comment


                            • #15
                              net mailtje ontvangen (eindelijk!) :

                              "Geachte heer,

                              Excuses voor de constante vertraging maar er wordt nog steeds gewacht op de Sigma 18-50 welke door Sigma Benelux naar ons verstuurd zou moeten hebben.

                              Indien deze morgen nog niet binnen is zal ik morgen zeker de andere lenzen versturen. De Sigma sturen we dan op onze kosten na.

                              Nogmaals excuses.
                              --
                              Met vriendelijke groet,
                              W. Velema
                              Foto Konijnenberg"

                              Daar kan die mens natuurlijk ook niks aan doen hé. Hij had natuurlijk al beetje vroeger kunnen vragen of hij de rest van de lenzen mocht opsturen en de 18-50 nasturen maar nu weet ik tenminste waarom de boel niet verstuurd is.

                              Nog beetje geduld dus...


                              ps: deze bestelling is eigenlijk een 'test' bestelling voor mij om te zien welke lenzen ik meest ga gebruiken (tele/wide angle/prime). als ik daar uit ben ga ik deze terug verkopen en een écht goede lens kopen (afhankelijk van welke ik meest lijk te gebruiken).
                              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                              Comment

                              Working...
                              X