Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canvasfoto voor in huis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canvasfoto voor in huis

    Beste mensen ,

    Ik ben van plan een canvas doek met een foto op te laten maken..
    Nu ben ik op zoek naar een prachtige foto, Een bepaalde voorkeur heb ik niet , de foto moet gewoon "het" hebben

    Laat eens zien wat jullie prachtig vinden..


    Thx !
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Canon 550 D - Canon 18-55mm - Tamron 50-200mm - Canon 10-22mm - Canon 50mm f:1.8

  • #2
    Re: Canvasfoto voor in huis

    Oorspronkelijk geplaatst door lwie Bekijk bericht
    Beste mensen ,

    Ik ben van plan een canvas doek met een foto op te laten maken..
    Nu ben ik op zoek naar een prachtige foto, Een bepaalde voorkeur heb ik niet , de foto moet gewoon "het" hebben

    Laat eens zien wat jullie prachtig vinden..


    Thx !

    Ik laat lekker niks zien, ik neem aan dat je toch je eigen werk gaat laten afdrukken, en dan weet je echt wel wat je aan de muur wil, daar moet een ander niet voor uitpakken.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Canvasfoto voor in huis

      Een vraagje, hoeveel kost zoiets ongeveer ?
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Canvasfoto voor in huis

        Hangt er van af waar en hoe groot, via onderstaande link krijg je een beter idee.

        Uw Gepersonaliseerde Fotoproducten en Fotocadeaus. ✅ Gratis verzending bij een bestelling vanaf €49. ✅ Klaar voor verzending binnen 24 uur!


        MVG, Jeff c.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Canvasfoto voor in huis

          [Mod-LesC]Omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot, heb ik de vraag verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, waar je zeker meer vragen ivm afdrukken (op canvas) terugvindt.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Canvasfoto voor in huis

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Hangt er van af waar en hoe groot, via onderstaande link krijg je een beter idee.

            Uw Gepersonaliseerde Fotoproducten en Fotocadeaus. ✅ Gratis verzending bij een bestelling vanaf €49. ✅ Klaar voor verzending binnen 24 uur!


            MVG, Jeff c.
            Hmmm ... een spieraam van 2cm dik is niet meteen een "wow"-factor als die aan de muur hangt.

            Voor een canvas spieraam kies ik steeds minimaal 4cm - liefst 4,5cm, ik laat deze maken door een collega-fotograaf hier in de straat. Kostprijs end-user voor een 40*60 en 4cm dikte: +/- €80,00 btw.in.

            Manueel vernist / 3 lagen / mat.
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Canvasfoto voor in huis

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Een vraagje, hoeveel kost zoiets ongeveer ?
              Wil jij graag iets leuks doen met jouw eigen foto's? Kom dan naar Canvas-Prijzen, want hier vind je Fotoboeken, Fotocadeaus, Fotolijsten, Fotokaarten, Fotokalenders en Wanddecoraties voor de beste Prijzen. Dus kom snel en bekijk de eindeloze hoeveelheid fotomogelijkheden zoals foto's op Aluminium, Kussens, Muismatten, Verhuiskaarten, Tuinposters en nog veel

              Vergelijk gemakkelijk de prijzen van foto's op canvas doek. Kies je formaat, vergelijk en bespaar vele euro's op je aankoop!

              prijsverschillen te wijten aan : dikte spieraam, verstelbaarheid spieraam, al of niet waterbestendig (vernis), kwaliteit verpakking, al of niet voorzien van ophangsysteem,....

              @TS : heb je geen eigen foto die "het" heeft ?
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Canvasfoto voor in huis

                Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                http://www.canvas-prijzen.nl/
                Vergelijk gemakkelijk de prijzen van foto's op canvas doek. Kies je formaat, vergelijk en bespaar vele euro's op je aankoop!

                prijsverschillen te wijten aan : dikte spieraam, verstelbaarheid spieraam, al of niet waterbestendig (vernis), kwaliteit verpakking, al of niet voorzien van ophangsysteem,....

                @TS : heb je geen eigen foto die "het" heeft ?
                Bwau valt mee ,maar ik ben niet de persoon die zijn eigen pics etaleert...
                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Canon 550 D - Canon 18-55mm - Tamron 50-200mm - Canon 10-22mm - Canon 50mm f:1.8

                Comment


                • #9
                  Re: Canvasfoto voor in huis

                  hier ene 60*90 van profotonet! dik ok!!! 90 euro dacht ik
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canvasfoto voor in huis

                    Oorspronkelijk geplaatst door lwie Bekijk bericht
                    Bwau valt mee ,maar ik ben niet de persoon die zijn eigen pics etaleert...

                    In dat geval kan je gewoon een beeld kopen ergens in een kunstwinkel of een galerij, en het aan je muur hangen. Dan heb je geen problemen met het afdrukken, en moet je enkel kiezen en betalen.

                    MVG, Jeff C.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canvasfoto voor in huis

                      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      In dat geval kan je gewoon een beeld kopen ergens in een kunstwinkel of een galerij, en het aan je muur hangen. Dan heb je geen problemen met het afdrukken, en moet je enkel kiezen en betalen.

                      MVG, Jeff C.
                      Of bij de Ikea. Die kunnen de beste fotografen betalen, en ruime keuze...

                      Dpaul
                      DPaul - A.FIAP
                      D810, nikkors and other stuff

                      Comment

                      Working...
                      X