Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • locatie

    graag had ik geweten waar in wvl de ideale locatie zou zijn om zowel gebouwen en standbeelden te fotografferen.Ook moet ik bewegende onderwerpen fotograferen,dit kan zowel een fontijn als een koets zijn.Dit is voor mijn examen digitale fotografie van de avondschool.zelf had ik brugge in gedachten,maar is vrij cliche he

    alvast bedankt

  • #2
    Re: locatie

    [Mod]
    Topic verplaatst. In de Fotohoek-Beginnershoek plaats je foto's.

    Comment


    • #3
      Re: locatie

      Voor niet cliche gebouwen moest ik niet zo lang denken als het om w-vl gaat.
      Volg eens de kustlijn (tram) tot aan frankrijk.
      In de laatste kilometers heeft men blijkbaar bij ruimtelijke ordening een paar steekjes laten vallen
      Je ziet er de meest absurde bouwstijlen door elkaar met vooral een zuiders/ano jaren 50/60 tintje en veel experimenteel gedoe ook.
      Huis in de vorm van een boot en zo LOL...
      Een ander voordeel is dat je daar ook een klein beetje relief in het landschap hebt omdat de duinen soms door de dorpen lopen. (duinkerke / de panne,...)
      antieke z/w bewerking op doen en je hebt zo een foto uit de jaren stilletjes.

      Waar je in vlaanderen zowat overal de zelfde huizen tegenkomt is dat zeker in die west regio niet zo.
      Je kan het eventueel combineren met een klein uitstapje frankrijk erbij net over de grens.
      Ik ben nu even de naam van het dorp of plaats vergeten, maar ergens rond de grens is een oude metaalfabriek of hoogoven of zo geweest en staan allemaal zeeeeeer klein arbeidershuisjes ook.

      Comment


      • #4
        Re: locatie

        Als iets cliché is, zal dat van jouw zijn en daar kun je jij wat aandoen.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X