Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van wie wil je hier eens foto's zien?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • van wie wil je hier eens foto's zien?

    nu het nieuwe jaar eraan komt wil ik eens een initiatief opstarten.

    Er zijn hier vast wel bezoekers van wie je denkt "daar wil ik wel eens werk van zien op BD".
    Ze reageren veel en hebben meestal ook goede opmerkingen van hoe het beter kan of wat fout is maar zelf houden ze hun werk precies angstvallig verborgen.

    Pas op, ik wil anderen niet viseren en zeker niet afbreken, ben gewoon nieuwsgierig en samen met mij velen anderen denk ik.

    ik zal van start gaan

    wil wel eens werk zien van xafke
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

  • #2
    Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

    Hehe, ik voel me vereerd
    Ik zal wel es iets voor de leeuwen smijten

    Comment


    • #3
      Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

      Dat je iets goed kunt uitleggen wil nog niet zeggen dat je de kunst zelf ook meester bent.
      Beste stuurlui staan immers altijd aan wal. En omgekeerd is even waar. Het is niet omdat
      je iets goed kent, dat je het ook goed kunt uitleggen.
      Denk daarbij maar eens aan de vele critici (kunst, film, literatuur, fotografie, enzovoort),
      die weten altijd alles zo prachtig te verpakken, zowel in het ophemelen als in het afkraken.
      Maar zouden ze voor een habbekrats blijven kribbelen indien ze zelf meesterwerken in zich
      hadden? Toch zijn ze nodig. Hebben ze een rol te vervullen. Al was het maar in het wijzen
      van de weg.

      Comment


      • #4
        Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Dat je iets goed kunt uitleggen wil nog niet zeggen dat je de kunst zelf ook meester bent.
        Beste stuurlui staan immers altijd aan wal. En omgekeerd is even waar. Het is niet omdat
        je iets goed kent, dat je het ook goed kunt uitleggen.
        Denk daarbij maar eens aan de vele critici (kunst, film, literatuur, fotografie, enzovoort),
        die weten altijd alles zo prachtig te verpakken, zowel in het ophemelen als in het afkraken.
        Maar zouden ze voor een habbekrats blijven kribbelen indien ze zelf meesterwerken in zich
        hadden? Toch zijn ze nodig. Hebben ze een rol te vervullen. Al was het maar in het wijzen
        van de weg.
        We hebben het hier niet altijd over zulke critici. Er zijn er velen die op het belachelijke af een foto bekritiseren, neerbuigend doen alsof zij het allemaal in één keer zoveel beter zouden kunnen...en niet allemaal even respectvol als de andere
        Van die personen zou ik wel graag eens wat foto's zien
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          We hebben het hier niet altijd over zulke critici. Er zijn er velen die op het belachelijke af een foto bekritiseren, neerbuigend doen alsof zij het allemaal in één keer zoveel beter zouden kunnen...en niet allemaal even respectvol als de andere
          Van die personen zou ik wel graag eens wat foto's zien
          Hopelijk is da nie op mij bedoeld
          Ik ga in het vervolg men bek houden.

          Comment


          • #6
            Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            We hebben het hier niet altijd over zulke critici. Er zijn er velen die op het belachelijke af een foto bekritiseren, neerbuigend doen alsof zij het allemaal in één keer zoveel beter zouden kunnen...en niet allemaal even respectvol als de andere
            Van die personen zou ik wel graag eens wat foto's zien
            Ja, ik ook. Maar ik weet niet of het dit is wat de Topic Starter bedoelde. Ik dacht dat het
            ging om mensen die iets te vertellen, te zeggen hebben met respect voor diegene die een
            foto geplaatst hebben of hadden...

            Comment


            • #7
              Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

              Ik vrees... een topic die z'n doel gaat voorbijschieten... uiteindelijk bekroond worden met een slotje...
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #8
                Re: van wie wil je hier eens foto's zien?

                Zo iets in “Algemeen”?
                Ik zou het een kans kunnen geven in "Chit-Chat" maar vrees ervoor dat dit een topic is waar men met opzet de man wil tackelen en dit kan niet volgens de huisregels.
                Sorry maar hier gaat een slotje op, bedenk maar wat anders, iets waar iedereen wat aan geeft.


                Red Falcon
                Moderator
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment

                Working...
                X