Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie opleidingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie opleidingen

    Ik woon in Nederland en wil na mijn studie misschien nog een opleiding fotografie gaan doen.
    Heeft er iemand tips? De kunstacademie lijkt mij persoonlijk veel te zweverig en niet concreet genoeg.
    De Fotoacademie in Amsterdam heeft wel mijn interesse, heeft iemand daar toevallig een opleiding gevolgd?
    Of heeft er iemand andere tips?
    www.turnfoto.nl

  • #2
    Fotoacademie in Amsterdam is TOP!!!
    Ik volg de digitale opleiding.

    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

    Comment


    • #3
      Ik loop ook met dat idee om die opleiding 'parttime' naast mijn baan te gaan volgen.

      (of een andere baan zoeken waar ik wel 40 uur kan werken ipv 60-90upw)
      heb een info pakket aangevraagd, maar nog niets ontvangen helaas.

      Visit my website

      Comment


      • #4
        fotovak school in apeldoorn ?

        en heel veel hier meelezen, dat is ook zeer leerzaam...
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment


        • #5
          Wel 14 a 20 uur per week zelfstudie
          #Dyslexie#
          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

          Comment


          • #6
            4nightlife: ik wist niet dat je ook een digitale opleiding kon doen
            Op de site ging het alleen over Documentaire fotografie of opleiding tot creatief fotograaf.
            Maar er is dus ook een digitale opleiding? Hoe lang duurt die?
            En is ie deeltijd of voltijd?

            En zijn de opdrachten een beetje concreet (dus niet zo zweverig als op een kunstacademie?)

            Je mag me anders ook wel mailen:
            turniris@xs4all.nl



            www.turnfoto.nl

            Comment


            • #7
              Ik volg deeltijd. Die duurt 4 jaar in het 3e jaar kies je voor documentaire fotografie of voor creatief fotograaf. Nee geen zweverige opdrachten. De opdrachten zijn praktijk- en marktgericht. Je vervaardigt een portfolio in de gekozen richting, dat als leidraad dient bij het vinden van stages en dat een goede basis vormt voor het eindportfolio. Je kunt je verdiepen in andere beelddisciplines of in nieuwe ontwikkelingen binnen de fotografie, zoals de creatieve mogelijkheden van digitale beeldbewerking. Ook kun je in deze fase deelnemen aan uitwisselingen met opleidingen in het buitenland, o.a. Frankrijk, Duitsland, België, Italië en Engeland.
              #Dyslexie#
              Fotoacademie Amsterdam Digitaal

              Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

              Comment


              • #8
                4nightlife: doe je deeltijd in de dagdeelopleiding of de avondopleiding?
                En hoeveel avonden c.q dagdelen moet je naar de academie komen?
                En wat houden de lessen precies in? krijg je veel les in belichten en photoshop etc.?

                Ik vind de voltijdopleiding veel te duur, maar de dagdeelopleiding spreekt me misschien wel aan. Die is 2.450 per jaar geloof ik
                Alvast bedankt weer voor je antwoord
                www.turnfoto.nl

                Comment

                Working...
                X