Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek voor photoshow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muziek voor photoshow

    Hallo,

    Ik ben bezig met het maken van een fotoshow voor op de televisie met ulead dvd picture show. Deze gaat over ons bezoek aan centerparcs de vossemeren (lommel). We zijn ook nog naar antwerpen de ardennen en als extra dagje nog naar den haag geweest. Mijn vraag is nu welke muziek zouden jullie gebruiken? Alle suggesties zijn welkom. Het hoeft niet perse hier bij te passen, mooie filmsmuziek of een andere soundtrack is ook goed. Gooi al jullie ideen hier maar neer! Ik zou het zeer waarderen.

    p.s Geen kerstmuziek want dat heb ik al genoeg!

    Alvast bedankt,

    Patrick
    Canon Powershot G5

    patrickvdhul.fotopic.net

  • #2
    Hallo Patrick,

    ik heb jou vraag naar het Algemeen Forum verplaatst, daar hoort die meer thuis dan in het Software Forum.

    Bedankt voor jou begrip!

    Willy

    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      116 vieuws en niemand kan wat bedenken??? Als iemand een idee zou willen posten zou het me echt heel erg helpen!

      Patrick
      Canon Powershot G5

      patrickvdhul.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Nou OK dan, ik wil mijn mening wel geven omdat ikzelf ook wel eens diashows van uitstapjes maak doe ik er ook wel eens achtergrondmuiek bij. Maar dat is zo'n persoonlijke keus zodat je daar waarschijnlijk niemand in kan adviseren. Als ik er muziek bijzet is er steeds wel iemand die het anders zou doen, de een wil wat vrolijker, de ander wat rustiger enz. enz.
        Bij een vakantieserie van ons verblijf in het Schwarzwald had ik er de traditionele muziek bijgezet, toen kwam de vraag van mijn kinderen
        waarom ik dat "gejengel" erbij had gezet.
        Hoe je het ook doet, je zult je eigen keus moeten maken.
        Je bent in Antwerpen, Lommel en Den Haag geweest zeg je, nou zoek daar dan maar passende muziek bij. Gewoon je eigen keus maken.

        Groetjes, JantjeB.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5

          Rustige filmmuziek ... New Age ... zolang de muziek maar niet de bovenhand krijgt, maar wel de fotokes hé

          Comment


          • #6
            je oplossing is SMARTSOUND

            dit zijn soundtracks die je via software op de juiste lengte of loops kan maken. Je kan de tracks samenstelen op basis van functie (vb. achtergrond, openingstack, thema ...)of genre (rock, new age, folk, klassiek etc) en op de gewenste lengte.

            dit paket is ontwikkeld om achtergrondmuziek te genereren voor videoproducties en is tegenwoordig meegebundeld bij bv. Adobe première.

            dit paket apart (en zeker de extra bibliotheken muziek-track's) zijn niet echt geodkoop, maar wel heel betaalbaar, en je bent in een adem 100% in regel met auteursrechten zodat je je van Sabam niets meer hoeft aan te trekken.

            Een andere oplossig is je track's zelf maken met vb. Sonic ACID. Dit is software om via sampling je eigen nummers te maken. Dit vraagt wel enige vorm van musikaal aanvoelen, aangezien je meer vrijheidsgraden hebt. Het is ook iets meer werk .. maar andermaal 100% in orde met Sabam zonder te hoeven bij te betalen.

            Comment


            • #7
              Voor Antwerpen: de Strangers
              Voor Den Haag: Franz Bauer
              Voor Lommel: Tanja Dexters (Mol ligt er redelijk dicht bij, en bij mijn weten ken ik niemand die muziek maakt in Lommel)

              Nee serieus, ik heb met hetzelfde pakket het volgende gedaan.

              Reis naar Polen: poolse (pop)muziek (Kasia Kowalkska, Chopin, Ich Troje, Anna Maria Jopek)
              Reis naar Kroatië: Kroatische (pop)muziek (Magazin, Danijela, Colona, etc.)
              Reis naar Londen: Britse (pop)muziek.
              Kinderen: K3 en toestanden
              Varia: hits uit 2003
              Wat je ook kan doen is geen muziek meebranden, en een CDtje opleggen als je de DVD afspeelt. Is natuurlijk niet mogelijk als je DVD speler ook dienst doet als CD speler.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Robby
                Voor Antwerpen: de Strangers
                Voor Den Haag: Franz Bauer
                Voor Lommel: Tanja Dexters (Mol ligt er redelijk dicht bij, en bij mijn weten ken ik niemand die muziek maakt in Lommel)

                Nee serieus, ik heb met hetzelfde pakket het volgende gedaan.

                Reis naar Polen: poolse (pop)muziek (Kasia Kowalkska, Chopin, Ich Troje, Anna Maria Jopek)
                Reis naar Kroatië: Kroatische (pop)muziek (Magazin, Danijela, Colona, etc.)
                Reis naar Londen: Britse (pop)muziek.
                Kinderen: K3 en toestanden
                Varia: hits uit 2003
                Wat je ook kan doen is geen muziek meebranden, en een CDtje opleggen als je de DVD afspeelt. Is natuurlijk niet mogelijk als je DVD speler ook dienst doet als CD speler.
                ouch!!

                waarom niet gewoon 'goeie' muziek ipv deze prot-parade van non-talenten of "muzak" (sorry visio)..

                zolang het voor eigen gebruik is, kan je toch je eigen cd-collectie aanspreken. Kijk maar eens naar vlaanderen vakantieland, worden ook vaak 'gewone' nummers in gebruikt.

                Enkele namen: k's choice, ozark henry, novastar (en dit is nog maar alleen belgisch).. geen te harde, te 'party', te bekende nummers kiezen (geen summerjam bijvoorbeeld)

                En ipv Tanja Dexters voor te stellen uit Mol, had je beter Novastar uit Neerpelt gekozen, dan hebben we het tenminste nog steeds over muziek maken..

                Trouwens, in Lommel zijn er genoeg mensen die muziek maken hoor. Ooit van Buscemi gehoord ?
                ToM.___ //Fuji s602.
                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                It goes to 11 you know? 1 louder.

                Comment

                Working...
                X