Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameranu.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameranu.nl

    Hallo allemaal,
    Heeft er al iemand een camera gekocht bij Cameranu.nl ?

  • #2
    Re: Cameranu.nl

    Ik heb daar een flitser gekocht, wat wil je weten?
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Cameranu.nl

      Wat moet je doen bij probleem tijdens garantie ?

      Comment


      • #4
        Re: Cameranu.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar Bekijk bericht
        Wat moet je doen bij probleem tijdens garantie ?
        contact opnemen met Cameranu.nl.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Cameranu.nl

          Kan dit niet via Nikon Belgie ?

          Comment


          • #6
            Re: Cameranu.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar Bekijk bericht
            Kan dit niet via Nikon Belgie ?
            dat hoor je dan wel van Cameranu.nl.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Cameranu.nl

              Ok, bedankt.

              Comment


              • #8
                Re: Cameranu.nl

                Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar Bekijk bericht
                Wat moet je doen bij probleem tijdens garantie ?
                Dan mag je het opsturen op eigenkosten. Zelf ben ik altijd erg tevreden over CameraNu als het gaat over het verzenden van de bestelling, alleen ben ik teleur gesteld dat ik zelf de kosten mocht dragen voor het terug sturen van het objectief, aangezien er stof in zat. Zoals gezegd ben ik over dit laatste teleurgesteld, aangezien het om een nieuw objectief ging (17-55) die niet tot de goedkoopste behoort. Reparatie was zo’n drie weken. Dit heeft mij doen besluiten om dergelijke spullen dichter bij huis te kopen en geen zaken meer te doen met CameraNu. Al met al gaat het hier om een persoonlijke beleving/ervaring die voor ieder anders kan zijn

                Comment


                • #9
                  Re: Cameranu.nl

                  Niet tevreden
                  Vorige week een lenscoat besteld die "volgens de site" op stock was. Nu een telefoontje gekregen dat ik moet wachten tot volgend jaar omdat die lenscoat volgens hen niet in orde was. Was dit artikel misschien niet op stock

                  terwijl je wacht aan de telefoon krijg je een vriendelijke stem die zegt dat elk artikel op vooraad op de site ook op vooraad in de winkel is

                  Dit is deze week al de tweede maal dat ik problemen heb met een Nederlands internetshopke (om dezelfde lenscoat)

                  En (camera)nu maar wachten.

                  Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cameranu.nl

                    Ik heb al verschillende zaken via cameranu besteld. Nooit problemen mee gehad.Zelfs al een dead on arrival teruggezonden en netjes een andere in de plaats gekregen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cameranu.nl

                      Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
                      Dan mag je het opsturen op eigenkosten. Zelf ben ik altijd erg tevreden over CameraNu als het gaat over het verzenden van de bestelling, alleen ben ik teleur gesteld dat ik zelf de kosten mocht dragen voor het terug sturen van het objectief, aangezien er stof in zat. Zoals gezegd ben ik over dit laatste teleurgesteld, aangezien het om een nieuw objectief ging (17-55) die niet tot de goedkoopste behoort. Reparatie was zo’n drie weken. Dit heeft mij doen besluiten om dergelijke spullen dichter bij huis te kopen en geen zaken meer te doen met CameraNu. Al met al gaat het hier om een persoonlijke beleving/ervaring die voor ieder anders kan zijn

                      Eigen kosten mijn hoela. Gewoon antwoordnummer vragen, heb ik ook gedaan met een flitslamp die stuk ging in de garantietermijn. Hebben?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cameranu.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                        Niet tevreden
                        Vorige week een lenscoat besteld die "volgens de site" op stock was. Nu een telefoontje gekregen dat ik moet wachten tot volgend jaar omdat die lenscoat volgens hen niet in orde was. Was dit artikel misschien niet op stock

                        terwijl je wacht aan de telefoon krijg je een vriendelijke stem die zegt dat elk artikel op vooraad op de site ook op vooraad in de winkel is

                        Dit is deze week al de tweede maal dat ik problemen heb met een Nederlands internetshopke (om dezelfde lenscoat)

                        En (camera)nu maar wachten.

                        Johan
                        Ik heb bij cameranu.nl het volgende besteld (in een jaar tijd)

                        Canon 5DmkII
                        Canon 70-200L 2.8
                        Canon 85mm 1.8

                        3 flitskoppen FE TE-300 digitaal
                        2 Softboxen
                        1 beautydish 70cm met grid

                        5 witte rollen achtergrond 2.75
                        1 zwarte achtergrond 2.75
                        ophang systeem

                        Spider elite pro
                        Eclipse vloeistof, lensdoekjes en swabs (en de hele mikmak)
                        en nog meer klein spul.


                        Nooit 1 keer vertraging gehad.
                        Altijd de volgende dag alles in huis.
                        Goede service bij problemen (adequate hulp, waar ik wat aan had)
                        1 lamp (een falcon eyes GN 150...ondingen) ging 2 weken na aankoop stuk. Ik heb op hun kosten de lamp terug gestuurd en omdat ik dringend een andere lamp nodig had, kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. (maar toen wel om de TE-300 gevraagd)

                        Kortom...ik bestel nergens anders, want hun prijzen zijn scherp en de service is prima.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cameranu.nl

                          Al paar jaar klant en zeer tevreden over Cameranu.nl, goede service, prijzen en bij de weinige problemen die ik al had (met TNT) goed opgevolgd en in één geval zelfs gewoon nieuw product toegestuurd gekregen.
                          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                          BD1614BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cameranu.nl

                            Ook voor mij super OK, vanuit B al heel veel besteld, en dik in orde.
                            Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

                            https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cameranu.nl

                              Hier ook prima ervaringen met deze zaak.
                              één keer een verkeerd filter mee gekregen, teruggestuurd
                              het nieuwe filter was 10 euro goedkoper, netjes terug gekregen.
                              Voor de grotere zaken ga ik er liever naartoe, ik zit er maar
                              drie kwartier vandaan

                              gr.ron.
                              http://exhi-fotografie.nl

                              Comment

                              Working...
                              X