Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie wilt mee shoppen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie wilt mee shoppen?

    Ik wou bij Power In Numbers(http://www.powerinnumbers.com.au/) een extra batterij kopen (BP-511 for Canon) maar enkel één batterij kopen is dit duur voor verzending. Dus moest er iemand nog iets willen kopen, of binnekort... het is niet dringend ofzo... dan kunnen we misschien samen inkopen doen

  • #2
    USB 2.0 FLASH DRIVE 128MB
    EXTRA BATTERY FOR X-DRIVE ONE AND TWO

    deze mag je wel meebestellen , mail me maar
    Canon 10D | 28mm f/2.8 | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.8 | 70-200 L f/2.8 USM | 35-350 L f/3.5-5.6 USM |
    Sigma 17-35 EX f/2.8-3.5 | 24-70 F/2.8 EX DG Macro

    Comment


    • #3
      My Contact Info
      No info specified...

      kzou je graag mailen ...

      Comment


      • #4
        Maarten ik denk dat je er beter bij vernoemt van waar je bent.

        In jouw geval is dat Zutendaal bij Genk

        Comment


        • #5
          hehe ja idd, maar dat kan je ook op mijn profiel zien hé

          Comment


          • #6
            voor mij mag je 'n EN-EL3 for NIKON D100 bij bestellen...
            is niet dringend, je laat maar iets weten...
            btw: ik ben van Genk

            Comment


            • #7
              Originally posted by creXis
              Ik wou bij Power In Numbers(http://www.powerinnumbers.com.au/) een extra batterij kopen (BP-511 for Canon) maar enkel één batterij kopen is dit duur voor verzending. Dus moest er iemand nog iets willen kopen, of binnekort... het is niet dringend ofzo... dan kunnen we misschien samen inkopen doen
              sinds wanneer kan je een BP511 of EN-EL3 kopen bij PIN?

              ik dacht dat je bij PIN (australie) geheugen en X-drives etc. kocht en in Kuala lumpur (maleisie) batterijen.

              Comment


              • #8
                Op hun homepage staat een nieuwsberichtje van 21/11/2003 dat ze nu (dan ) ook batterijen verkopen.
                Goed idee, niet ?
                Ik heb er een BP511 bestelling voor Peter. Kan je aan hem binnenkort eens vragen hoe goed ze zijn...

                Originally posted by Visio
                Originally posted by creXis
                Ik wou bij Power In Numbers(http://www.powerinnumbers.com.au/) een extra batterij kopen (BP-511 for Canon) maar enkel één batterij kopen is dit duur voor verzending. Dus moest er iemand nog iets willen kopen, of binnekort... het is niet dringend ofzo... dan kunnen we misschien samen inkopen doen
                sinds wanneer kan je een BP511 of EN-EL3 kopen bij PIN?

                ik dacht dat je bij PIN (australie) geheugen en X-drives etc. kocht en in Kuala lumpur (maleisie) batterijen.
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  ik weet het ook niet, ik zie ook enkel wat op de site staat

                  Comment


                  • #10
                    die batterijen zijn dat de echte batterij'en of clones?
                    die van canon staan daar voor 14euro, die kosten normaal toch 50 euro ofzo?

                    als er iemand uit antwerpen meebesteld en tot in genk gaat om z'n bestelling op te halen en die van mij dan wilt meepakken tot in antwerpen ( ) dan wil ik wel zo'n batterij'tje. Ervoor speciaal naar genk gaan met de trein zie ik niet zitten, m'n treinticket kost dan ook nog eens 12 euro en zo hard heb ik de extra batterij niet nodig.
                    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                    Comment


                    • #11
                      Dat zijn op zich geen clones. Canon koopt die batterijen ook in bij leveranciers, maar laat er wel Canon opzetten. Dit zijn gewoon dezelfde batterijen (meestal zelfs al iets recenter en krachtiger, meer MaH, gaan dus langer mee...), maar zonder Canon erop, met alle prijsgevolgen van dien .
                      Canon 10D, glass, flashes & extra's
                      Fuji S602Z & extra's
                      www.CooMa.be BD0176BE

                      Comment


                      • #12
                        @creXis : profiel aangepast
                        Canon 10D | 28mm f/2.8 | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.8 | 70-200 L f/2.8 USM | 35-350 L f/3.5-5.6 USM |
                        Sigma 17-35 EX f/2.8-3.5 | 24-70 F/2.8 EX DG Macro

                        Comment


                        • #13
                          crexis> ben je toevallig kotstudent in Leuven? dan kan je voor mij ook een EN-EL3 voor de Nikon D100 reserveren ... 16,82 euro + deelname in de transport is wel heel goedkoop.

                          Comment


                          • #14
                            nope, zit in genk op school. Ik zou graag volgend weekend of mss het weekend erop een bestelling doen. Dus we wie iets wilt mailt mij beter zodat ik héél zeker weet wat ik juist moet bestellen (maarten_thijs@pandora.be) maar er zal ook geld gestrot moeten worden (i guess) en om dat goed te regelen spreken we best iets af via e-mail i think

                            Comment

                            Working...
                            X