Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probeerseltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probeerseltje

    Hoi,

    Ik ben Picasa 3 een beetje aan het ontdekken en heb wat gepruld met een paar foto's uit mijn portfolio.
    Feedback is altijd welkom

    Music: Wiezeddegij (Stijn)Photographers (in order of appearance): Jef Bogaerts, Johan Coessens, Luc Maes, Luc J. Neirinck, Philippe Verlinden, Olivier Guerin...


    -Music: Lux Aeterna-Photographers (in order of appearance): Robert Biesemans, Ton Dirven, Luc Van Put, Kris aka "Niets Dan Hevig Wit", Jean Delval, Walter Si...
    Last edited by Lynneke; 20 december 2010, 08:42.
    betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

  • #2
    Re: Probeerseltje

    PS: als er iemand weet hoe je youtube-filmpjes rechtstreeks op het forum kunt posten, mag je dit ook altijd laten weten. Sinds youtube vernieuwd is, vind ik blijkbaar geen embed code meer
    betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

    Comment


    • #3
      Re: Probeerseltje

      Oorspronkelijk geplaatst door Lynneke Bekijk bericht
      Sinds youtube vernieuwd is, vind ik blijkbaar geen embed code meer
      vind dat ook niet meer terug

      ( video's die ik reeds ge-embed heb, werken nog zonder probleem. )

      wie heeft de oplossing ?
      Last edited by Control-Z; 19 december 2010, 21:37.

      Comment


      • #4
        Re: Probeerseltje

        Oorspronkelijk geplaatst door Lynneke Bekijk bericht
        PS: als er iemand weet hoe je youtube-filmpjes rechtstreeks op het forum kunt posten, mag je dit ook altijd laten weten. Sinds youtube vernieuwd is, vind ik blijkbaar geen embed code meer
        al geprobeerd via insluiten?
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: Probeerseltje

          Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
          al geprobeerd via insluiten?
          zonet geprobeerd, maar werkt niet, ondersteunt dit forum deze optie niet of doe ik iets fout?
          betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

          Comment


          • #6
            Re: Probeerseltje

            Oorspronkelijk geplaatst door Lynneke Bekijk bericht
            zonet geprobeerd, maar werkt niet, ondersteunt dit forum deze optie niet of doe ik iets fout?
            Bij mijn weten nooit ondersteund geweest door de BD-forums. Overigens fraaie voorstelling, alleen is zowat 30 seconden voor dezelfde foto té lang en duren de overgangen veel te lang waardoor men te lang op een verwarrend "dubbelbeeld" moet staren.

            Willy
            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              Re: Probeerseltje

              Het tweede filmpje heeft te trage overgangen, niet zo mooi. Maar de muziek is dan weer super (van wie ? )

              PS: je foto's zijn goed hoor.

              Comment


              • #8
                Re: Probeerseltje

                Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                Het tweede filmpje heeft te trage overgangen, niet zo mooi. Maar de muziek is dan weer super (van wie ? )

                PS: je foto's zijn goed hoor.
                Ja, de opmerking ivm trage overgangen heb ik al vaak gehoord, ik vond dit persoonlijk wel bij de sfeer van de foto's en de muziek passen, maar kan me best voorstellen dat het een beetje saai wordt.

                De muziek is gecomponeerd door Clint Mansell, de titel van het nummer is Lux Aeterna, beter bekend als de soundtrack van de film Requiem for a dream (niet voor gevoelige kijkers, wel een knap verhaal en bijzonder goed geacteerd).
                betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

                Comment


                • #9
                  Re: Probeerseltje

                  Vandaag nog eentje gemaakt, deze keer met iets snellere overgangen :

                  betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

                  Comment

                  Working...
                  X