Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondschool Tessenderlo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondschool Tessenderlo

    hey,

    ik weet niet of dit hier op zijn plaats staat, maar het gaat tenslotte over een camera he .
    Ik heb nu 2 modules van fotografie gevolgd in het CVO in Zolder, maar ik zou liever naar de avondschool in Tessenderlo gaan vanaf nieuwjaar.
    Heeft iemand daar ervaring met de leraars/cursusinhoud?

    Mvg
    Nikon D90

  • #2
    Re: avondschool Tessenderlo

    En waar gaat het over een camera?


    Nee, helaas...verkeerde forumdeel
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: avondschool Tessenderlo

      Oorspronkelijk geplaatst door Thomas80 Bekijk bericht
      Heeft iemand daar ervaring met de leraars/cursusinhoud?
      Ik heb een sterk vermoeden dat de cursus over camera's gaat.
      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

      Comment


      • #4
        Re: avondschool Tessenderlo

        de modules fotografie gaan bij mijn weten over een camera en de bediening ervan he Jeroen
        Nikon D90

        Comment


        • #5
          Re: avondschool Tessenderlo

          Oorspronkelijk geplaatst door Thomas80 Bekijk bericht
          de modules fotografie gaan bij mijn weten over een camera en de bediening ervan he Jeroen
          Maar dit topic gaat niet over een camera, maar over een cursus. Dan kunnen we alles wel in camera gaan plaatsen, foto's allemaal genomen met een camera, objectieven schroeven we allemaal op een camera, etc...

          Dit topic past beter in bijvoorbeeld tips&trucs en nog beter in algemeen.
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: avondschool Tessenderlo

            [Mod-LesC]Verplaatst van Camera's naar Algemeen. Hier vind je wel meer terug over cursussen.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: avondschool Tessenderlo

              Ik zie dit nu pas staan, ik zit in die avondopleiding in Tessenderlo...
              Wat wil je precies weten? (Of ben je intussen overgeschakeld misschien?)

              Yannick

              Comment

              Working...
              X