Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parijs in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parijs in Brussel

    Hoi!

    ik ben een student in 3 beeld audiovisuele technieken aan het RITS in Brussel en ik heb de opdracht gekregen om locaties in Brussel te zoeken die kunnen doorgaan als 'Parijs'.
    Om mijn zoektocht naar zo'n gebouwen/straten/wijken wat te beperken is jullie hulp altijd welkom.

    Vermits sommigen onder jullie waarschijnlijk Brussel al van binnen en buiten hebben uitgekamd hoop ik hier toch enige tips te vinden...

    Wie kan mij helpen?
    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Parijs in Brussel

    In zowel Parijs als Brussel staan ontzettend veel van die glazen torens, dus die zou je kunnen kiezen. Verder komt Las vegas dan weer beter in buurt met de Eiffeltoren.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Parijs in Brussel

      Mini-Europa?
      Nee, serieus, goh, loop wat in Brussel rond, er is zoveel daar
      Louizalaan, Vossenplein en die straatjes daarrond, aan de Kunstberg dat nieuwe parkje doet wel wat aan de Parijsse parkjes denken, ...
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

      Comment


      • #4
        Re: Parijs in Brussel

        In de rubriek 'FWDOverzicht' op fwd.fotospotter.be staat heel wat informatie over Brussel.
        BD1331BE

        Comment


        • #5
          Re: Parijs in Brussel

          Cinquantenaire = arc de triomphe ( maar dan mooier )
          Ter kamerenbos = bois de boulogne
          Tervurenlaan ( deels ) en Louisalaan = champs Elysees
          Neem een foto van een Franse bank
          Close up van een deel Mini Europa
          Zoek eens in de telefoongids naar cabaretten, ga 's avonds eens langs en fotografeer de ( frantalige ) lichtreclame
          De wijk rond het kanaal
          Jachthaven (RYCB)
          Abattoir van Anderlecht
          Europese wijk
          Noord station = defence
          enz enz
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment

          Working...
          X