Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luik II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luik II

    In navolging van Luik, Luik II.


    flickr

  • #2
    Re: Luik II

    Weinig onderwerp, kleuren van de lucht vind ik lelijk (maar wie ben ik), hier zat meer in.

    Comment


    • #3
      Re: Luik II

      om de lucht echt een rol te laten spelen in deze opname, zou ik het dak precies in de rechter onderhoek laten beginnen.
      kleur van de lucht niet echt mooi trouwens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Luik II

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        om de lucht echt een rol te laten spelen in deze opname, zou ik het dak precies in de rechter onderhoek laten beginnen.
        kleur van de lucht niet echt mooi trouwens.
        grt,bouk.
        Er zoiets van maken dus.



        Snap, als u wilt dat ik de foto verwijder, laat het maar horen.

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Luik II

          Hopelijk snapt Snap het nog, ik snap het niet.

          Comment


          • #6
            Re: Luik II

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Hopelijk snapt Snap het nog, ik snap het niet.
            Hoezo?
            De foto gecropt zoals bouk het stelde en de voor de rest wat met de curven gespeeld (dit volgens een workshop in het maandblad Photoshop Creative, uitgave #29).


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Luik II

              Dat snap ik wel, maar het heeft nog weinig met het originele idee te maken, als Snap er maar blij mee is.

              Comment


              • #8
                Re: Luik II

                Het was een probeersel deze foto. Ik vond hem eerlijk gezegd wel geslaagd, maar wist dat die lucht voor sommigen te onnatuurlijk zou overkomen.

                Zoals Red Falcon de foto gecropt heeft, trekt de lucht inderdaad meer aandacht en ik vind het ook wel passen (maar het is nog niet 100% mijn smaak). Juist vind ik dat de lucht overdone is.
                Er is te veel met de curven gespeeld waardoor het het dak bijna massief is, terwijl dit in het echt een stalen structuur is met heel veel glas in waardoor het een licht en transparant gebouw lijkt te zijn.
                flickr

                Comment

                Working...
                X