Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SIGMA advies op de mini-photokina 12/12/2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SIGMA advies op de mini-photokina 12/12/2010

    Niet van mijn gewoonte klachten te posten op een of ander forum, maar ervaring van gisteren op de mini-photokina in Wilrijk moet me gewoon van het hart. Als beginner met gezinsbudget beslissing genomen om 1 'reislens' aan te schaffen. Nikon 18-200 of Sigma 18-250 zou het worden. Op de photokina advies gevraagd en voortreffelijk gekregen van de vertegenwoordiger van Nikon. Enkele tafels verder zelfde vraag voorgelegd aan de Sigma vertegenwoordiger. Volgende repliek gekregen "daar heb ik niets over te zeggen, ik maak de concurrentie niet zwart". Heb dan gezegd dat ik dat ook niet verwacht, maar enkel interesse had in verkoopsadvies. Hierop kreeg ik dan opnieuw een herhaling van de zeer geslaagde Sigma 'openingszin' aangevuld met "dat moet je zelf maar kiezen"... Kon dit als mens (klant?) even niet goed plaatsen en ben dan maar doorgegaan. Even getwijfeld maar toch nog maar even binnengestapt bij Foto Rubens, daar heb ik wel uitstekend advies gekregen. Uiteindelijk de Sigma gekocht (gezinsbudget combineren met fotografie is nu eenmaal moeilijk, na de SIGMA service verdiende de Nikon het eigenlijk om gekocht te worden).

  • #2
    Re: SIGMA advies op de mini-photokina 12/12/2010

    Ik vond die man van sigma ook maar een dikke L.L

    Was tegen mij ook zever uit zijn botten aan het slaan, heb ik allemaal geen boodschap aan weet je, hij staat er om een merk te vertegenwoordigen.
    En blijkbaar is de man er zich nog niet van bewust dat internet al uitgevonden is.

    Naargja,... wat doen we er aan e

    Comment


    • #3
      Re: SIGMA advies op de mini-photokina 12/12/2010

      Mailtje sturen naar Sigma met je klacht. Je bent al met 2, mits wat geluk zijn er nog mondige mensen die daarover ontevreden waren. Zo'n zaken vallen zeker niet altijd in dovemansoren.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: SIGMA advies op de mini-photokina 12/12/2010

        welkom op de site, en je hart eens luchten op het Internet kan bevrijdend zijn hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X