Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht - Digitale Fotografie van Eric Mansvelder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht - Digitale Fotografie van Eric Mansvelder

    Is er iemand die zijn exemplaartje van buiten heeft geleerd en het verkoopt?

    Of kan iemand me laten weten waar je dat boek best op de kop kan tikken? Ben even op proxis en amazon gaan kijken maar vind geen referentie terug.

    Voor zover ik weet heeft BD ook geen afspraken met boekhandels mbt aankoop van dergelijke boeken. Is dat misschien een optie in de toekomst?
    (ben wel niet zeker of deze vraag hier op zijn plaats is - admin: anders verplaatsen we za maar )



  • #2
    Heb de mijne vroeger in promotie bij proxis.be gekocht.
    Staat momenteel daar aan 54 euro!!!!

    http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=3847783&si=475 98127
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      ...daarom vind ik niets : MansvelderS heet Eric bij Proxis

      En op VNU Net heet hij MansveldeR

      En 54 EUR is me echt wel wat teveel :\

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sjillie
        ...daarom vind ik niets : MansvelderS heet Eric bij Proxis

        En op VNU Net heet hij MansveldeR

        En 54 EUR is me echt wel wat teveel :\

        Zijn echte naam is Erik Mansvelders, met een k en met een s. Zoals hij staat bij proxis is het juist.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          heb het hier nog eens gepost in de carrefour in Zemst(Mechelen) ligt nog meer dan een exemplaar voor 28 euro is toch niet zo ver rijden van antwerpen afrit zuid autostrade antwerpen-brussel

          Comment


          • #6
            Eergisteren gekocht in de Carrefour in Hasselt, ik vermoed dat dit ook elders kan, aan 29 euro. S u p e r b o e k !!!
            eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
            --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

            Comment


            • #7
              Voor dat geld kan ik idd wel eens naar de Carrefour in zemst.

              Ik zal er van 't weekend wel eens langsrijden.
              Merci voor de info allemaal.


              Comment


              • #8
                Kan Erik niet een speciaal BD-prijsje regelen?

                Wat ik niet weet is of er een Carrefour oid vlak bij de grens is. Vanit Rotterdam wil ik wel ff heen en weer karren (voor mensen die dan hier in de buurt wonen, kan ik dan eventueel een exemplaar meenemen)
                Visit my website

                Comment


                • #9
                  mijn broer ging me die kopen in carrefour zemst als nieuwjaarsgeschenk maar heeft die daar niet gevonden
                  Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                  Comment


                  • #10
                    zal zeker niet goed gekeken hebben heb hem op oudjaar nog zien liggen

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb hem vorige week in de Standaard zien liggen. Wat de prijs was weet ik niet meer juist, maar het was wel een pak meer dan de 28 € uit de carrefour
                      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by H€rmen
                        Kan Erik niet een speciaal BD-prijsje regelen?
                        Misschien met zijn volgend boek !!!
                        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                        www.bartvo.be

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by H€rmen
                          Kan Erik niet een speciaal BD-prijsje regelen?
                          .......................
                          'k vrees terecht dat Erik daar helemaal geen vat op heeft.

                          Een schrijver (niet alleen Erik, alle schrijvers... ) "verkoopt" het manuscript aan zijn uitgever en deze laatste doet ermee wat ie wil i.v.m. prijszetting enz.
                          De uitgever mag de boeken zelfs cadeau doen. of aan 1000€ verkopen. Daar kan een schrijver niets aan veranderen.
                          Het gedrukte boek is het eigendom van de uitgever. De inhoud is van de schrijver, maar die inhoud is al "verkocht".
                          Het is de uitgever die het boek verkoopt, niet de schrijver.

                          Het enige wat een schrijver met zijn boek nog kan doen, nadat het gedrukt is : zijn handtekening erin zetten om de lezer (nieuwe eigenaar) een plezier te doen .

                          Als een schrijver zelf de prijs van zijn boek wil bepalen zal hij eerst een uitgeversmaatszchappij moeten opkopen.

                          Groetjes

                          Skitch
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ODB
                            Ik heb hem vorige week in de Standaard zien liggen. Wat de prijs was weet ik niet meer juist, maar het was wel een pak meer dan de 28 € uit de carrefour
                            Jup, €54,50 dacht ik woensdag gezien te hebben

                            Geert.

                            Comment


                            • #15
                              De prijs van ca 54 euro is idd de standaardprijs voor het boek. Maar zoals hier al eerder aangegeven schijnt het boek op een aantal plaatsen goedkoper te zijn.

                              En zoals Skitch al aangeeft: De uitgever bepaalt idd de verkoopprijs. Ik verkoop het boek gelukkig niet zelf. Want dan was ik nu bezig met het verkopen van dit boek ipv het schrijven van het volgende deel

                              Aangezien de uitgever en ook de verkopers zelf zo af en toe bepaalde boeken (en series, onderwerpen etc) in aanbiedingen plaatsen, kan het de moeite zijn om eens rond te neuzen hoe de prijzen liggen. En waar natuurlijk. Ik hoop wel dat de verkopers voor de 'standaard'prijs moeten inkopen trouwens, want ik krijg een royaltypercentage

                              Comment

                              Working...
                              X