Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationalbookstore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Internationalbookstore

    Hallo,

    ik heb het blijde nieuws gekregen dat een aantal van mijn foto's in een paar magazines worden gepubliceerd (over surfen, het zijn namelijk surffoto's). Nu weet ik nog niet precies in welke magazines ze komen, maar iemand raadde mij aan om te gaan kijken in de Internationalbookstore. Weet iemand van jullie adressen in België van deze winkel? Ik heb op Google gezocht, maar vind enkel over Oostenrijk.

    Mvg

  • #2
    Re: Internationalbookstore

    denk dat je in het verkeerde forumonderdeel zit.
    lijkt me meer iets voor Algemeen.
    komen ook meer kijkers!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Internationalbookstore

      Gefeliciteerd

      Men bedoelde wellicht een van deze winkels :
      Vele (inter)nationale publicaties. Videotheek met wekelijkse nieuwe films. Gekoelde dranken, wenskaarten, snacks, rookwaar. Rooigemlaan 501, 9000 GENT



      Je zit idd in de verkeerde rubriek....
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Internationalbookstore

        [Mod-LesC]Omdat deze topic niets met het tijdschrift Shoot te maken heeft, heb ik het verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen.
        Aan de mensen die de TS wijzen op het verkeerde subforum: mag ik vragen om te vermelden dat men niet opnieuw moet posten (dubbelpost), maar aan de Mod dienen te vragen vragen om die verplaatsing uit te voeren? Dank voor je medewerking.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Internationalbookstore

          @lesC : dat is genoteerd
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Internationalbookstore

            Mijn excuses voor het kiezen van een verkeerd forumonderdeel! Ik had niet meteen gezien dat dit onderdeel voor Shoot was, ik had enkel gelezen wat eronder stond: vragen etc.
            Dus nogmaals: mijn excuses! Maar wel bedankt voor de informatie, Filipo!

            Comment

            Working...
            X