Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling photoshop cs5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interessepeiling photoshop cs5

    ik heb een tijdje geleden photoschop cs5 ned gewonnen in een fotowedstrijd
    zou ik die niet beter verkopen en werken met de goedkopere studentenversie?

    Ik doe toch immers niets commercieel en mss is de volledige versie dan echt niet nodig en doe ik er beter een professionele fotograaf plezier mee.
    is er anders verschil tussen de versies?
    Last edited by Greyhorse; 11 december 2010, 11:11.

  • #2
    Re: interessepeiling photoshop cs5

    mijn mening; bijhouden én gebruiken begot...

    ga maar eens na hoeveel zo'n versie kost, wat de mogelijkheden allemaal zijn en dan zou jij die willen verkopen om een andere versie te kopen? voor €100 mag je ze aan mij verlappen.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: interessepeiling photoshop cs5

      ik geef zelfs 250 euro


      gr,

      ccf

      Comment


      • #4
        Re: interessepeiling photoshop cs5

        Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
        ik heb een tijdje geleden photoschop cs5 ned gewonnen in een fotowedstrijd
        zou ik die niet beter verkopen en werken met de goedkopere studentenversie?

        Ik doe toch immers niets commercieel en mss is de volledige versie dan echt niet nodig en doe ik er beter een professionele fotograaf plezier mee.
        is er anders verschil tussen de versies?
        Er is geen verschil, enkel de prijs.
        Alle versies hebben dezelfde functies.
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

        Comment


        • #5
          Re: interessepeiling photoshop cs5

          Alhoewel ik je nu ferm zou willen afschepen om die full CS5 te verkijgen...
          HOUDEN DIE HANDEL!!!
          Alleen al naar latere upgrade mogelijkheden heb je al goud in je handen! Met een studentenversie kun je dit niet. Toekomstige versies zou je dan opnieuw mogen aanschaffen op z'n geheel, niet mogelijk met een upgrade.

          Met alle respect voor u... dit is toch wel de meeste idiote post van het jaar!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: interessepeiling photoshop cs5

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            .............
            HOUDEN DIE HANDEL!!!


            Met alle respect voor u... dit is toch wel de meeste idiote post van het jaar!
            mee eens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: interessepeiling photoshop cs5

              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Alleen al naar latere upgrade mogelijkheden heb je al goud in je handen! Met een studentenversie kun je dit niet. Toekomstige versies zou je dan opnieuw mogen aanschaffen op z'n geheel, niet mogelijk met een upgrade.
              Heu waar haal je dat, volgens adobe zijn de studente en de commerciële identiek, dus dat wil zeggen dat je met beide alles hetzelfde kan dus ook update³ en upgrade³(³beide niet verwarren hé).
              Wat is de Adobe Student & Teacher Edition?

              De Adobe Student & Teacher Edition is identiek aan de volledige versie van de commerciële software, maar wordt tegen een verlaagde prijs aangeboden aan studenten, faculteiten, docenten en beheerders.
              Zijn de Student & Teacher Edition-producten identiek aan de commerciële producten?

              Ja. Adobe Student & Teacher Editions zijn identiek aan de volledige versies van de commerciële softwareproducten.
              Je hoort zelfs zeggen dat de studenten versie niet commercieel mag gebruiken zelfs dat is onzin je mag een studenten versie ook commercieel gebruiken.
              Kan een student of docent de Adobe Student & Teacher Edition-software aanwenden voor commercieel gebruik?

              Ja. Personen die dit product aanschaffen, kunnen het voor zowel persoonlijk als commercieel gebruik aanwenden.
              Het enige wat niet mag met een studente versie is volgende;
              Heeft de Adobe Student & Teacher Edition beperkte functionaliteit?

              Adobe Student & Teacher Editions bieden de eindgebruiker alle mogelijkheden en functies van de commerciële versies. De software mag alleen op een eigen persoonlijke computer worden gebruikt en de eindgebruiker mag de Adobe Student & Teacher Edition-licentie niet overdragen of wederverkopen.
              Mag de Adobe Student & Teacher Edition-software worden doorverkocht of overgedragen?

              Nee. De Adobe Student & Teacher Edition-software mag door de eindgebruiker niet worden verkocht en ook niet gratis aan andere personen worden gegeven.
              en als je mij niet gelooft lees het nog eens op na;
              Studenten en docenten komen in aanmerking voor meer dan 65% korting op Adobe Creative Cloud. Krijg toegang tot Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro en meer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Met alle respect voor u... dit is toch wel de meeste idiote post van het jaar!
              Domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden

              -nog iets aan toevoegen, als ts deze versie kan verkopen aan de helft van de prijs en koopt een studenten versie en houd nog € over dan kan die iets voor zijn schietdooske kopen
              Last edited by foto4fun; 12 december 2010, 08:24.
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

              Comment


              • #8
                Re: interessepeiling photoshop cs5

                Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                Heu waar haal je dat, volgens adobe zijn de studente en de commerciële identiek, dus dat wil zeggen dat je met beide alles hetzelfde kan dus ook update³ en upgrade³(³beide niet verwarren hé).
                Je kunt een studentenversie niet upgraden.
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                Comment


                • #9
                  Re: interessepeiling photoshop cs5

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  Je kunt een studentenversie niet upgraden.
                  Kan de Adobe Student & Teacher Edition-software worden geüpgraded?

                  Wanneer een persoon niet langer een student en/of docent is, kan hij of zij het Adobe Student & Teacher Edition-softwareproduct upgraden naar een commerciële versie.
                  je zal mss meer betalen voor een upgrade dan wie al een commerciële versie heeft, maar je kan duidelijk upgraden, er staat zelfs nergens bij dat je niet kan upgraden naar een nieuwe versie die is uitgekomen.
                  btw wie een commerciële versie heeft en wil upgraden naar een nieuwe versie moet daarvoor ook betalen.
                  Never resist temptation or it could go away...
                  Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                  Comment


                  • #10
                    Re: interessepeiling photoshop cs5

                    Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                    je zal mss meer betalen voor een upgrade dan wie al een commerciële versie heeft, maar je kan duidelijk upgraden, er staat zelfs nergens bij dat je niet kan upgraden naar een nieuwe versie die is uitgekomen.
                    btw wie een commerciële versie heeft en wil upgraden naar een nieuwe versie moet daarvoor ook betalen.
                    Jongens, wat een zinloze discussie... it's all about the money. Als je een full-versie hebt gewonnen, heb je in mijn ogen 1445 euro (prijs HCW, vooralleer je ook hier begint over te discussiëren) in uw zak gestoken.
                    Als je een student versie wil upgraden naar een "full versie" zal daar een behoorlijk prijskaartje aan hangen. Upgraden van een student versie naar een student versie gaat niet.
                    www.brunodyserinck.be
                    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                    Comment


                    • #11
                      Re: interessepeiling photoshop cs5

                      Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                      Je hoort zelfs zeggen dat de studenten versie niet commercieel mag gebruiken zelfs dat is onzin je mag een studenten versie ook commercieel gebruiken.
                      Is dat echt? Ik was ook altijd van het idee dat je deze niet mag gebruiken als 'pro-fotograaf'.
                      Ik vraag me bv. af hoe kleine zelfstandigen in bijberoep het doen, waarmee ik bedoel degenen die dus niet de grote duiten verdienen hiermee, maar wel als zelfstandige ingeschreven staan om in orde te zijn (en bv. zelfs onder de limiet voor sociale bijdrage zitten).

                      Ik dacht altijd dat je dan een pro-versie van al die soft moest hebben, wat ik een groot (duur) minpunt vind om als 'kleine' zelfstandige te werken. Of zie ik ergens iets verkeerd?

                      @TS: houden die handel joh..
                      Last edited by Nena; 12 december 2010, 09:54.
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: interessepeiling photoshop cs5

                        Dom of niet dom, als je gene pro bent... verkoop die dan voor 500 euro aan ne pro die dat wel moet hebben, en koop een studentenversie voor 225 euro. en als dan de cs6 uitkomt, koopt ge die met het overige geld. Genen "upgrade" nodig, en ge hebt dan nu de Cs5, en dan later nog eens de Cs6 ( en allebei gratis dan : als ge deze dan toch gewonnen hebt )

                        Comment


                        • #13
                          Re: interessepeiling photoshop cs5

                          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          Dom of niet dom, als je gene pro bent... verkoop die dan voor 500 euro aan ne pro die dat wel moet hebben, en koop een studentenversie voor 225 euro. en als dan de cs6 uitkomt, koopt ge die met het overige geld. Genen "upgrade" nodig, en ge hebt dan nu de Cs5, en dan later nog eens de Cs6 ( en allebei gratis dan : als ge deze dan toch gewonnen hebt )
                          Voila, dat was ook zo'n beetje m'n idee.. maar blijkbaar was het een "domme" vraag

                          Comment


                          • #14
                            Re: interessepeiling photoshop cs5

                            Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                            Je hoort zelfs zeggen dat de studenten versie niet commercieel mag gebruiken zelfs dat is onzin je mag een studenten versie ook commercieel gebruiken.
                            Dit is totaal nieuw hoor als ik dat geweten had ... ik heb twee volle licenties kunnen kopen (eentje voor PC en eentje voor Mac) want cross OS laten ze nu net niet toe

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: interessepeiling photoshop cs5

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              Dit is totaal nieuw hoor als ik dat geweten had ... ik heb twee volle licenties kunnen kopen (eentje voor PC en eentje voor Mac) want cross OS laten ze nu net niet toe

                              Mark
                              De vraag is: ben je student?

                              @TS: ik zou zeggen: verkopen die handel!

                              L.
                              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                              Comment

                              Working...
                              X