Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windblazer (Om haar te laten waaien)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windblazer (Om haar te laten waaien)

    Weet er iemand waar ik een deftige windblazer vind en hebben jullie enig idee van hoeveel deze kost?
    Dank u.

  • #2
    Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)





    misschien dat de speciaalzaken dichter bij huis hetzelfde aanbieden

    Comment


    • #3
      Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

      Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
      Super, dit is net wat ik zocht & zelfs meer. Heel erg bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

        `Misschien eens bij de Blokker kijken.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          `Misschien eens bij de Blokker kijken.
          Thanks, kzal binnenkort is gaan kijken, kwist nie dat ze dat daar ook verkopen.

          Comment


          • #6
            Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

            Ik bedenk net dat het misschien het verkeerde jaatgetijde is, maar 's zomers hebben ze allerlei soorten ventielatoren.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              `Misschien eens bij de Blokker kijken.
              een windblazer voor fotografie is niet gelijk aan een ventilator om frisse wind te blazen... vandaar ook het prijsverschil...
              Een blazer voor fotografie varieert z'n blaas kracht en bootst de wind na... Die hebben ze bij blokker niet hoor!
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                een bladzuiger, kan je ook doen blazen !
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                  Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                  een bladzuiger, kan je ook doen blazen !
                  Je mag mijn bladblazer gebruiken. Het model zal wel forse gehoorbeschermers moeten dragen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                    Je kan zo'n windblazer ook huren bij Servix en Partners te Aartselaar voor 25 euro per dag ( waarborg 250 euro, maar die krijg je terug als je geen brokken maakt)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotoprint Bekijk bericht
                      Je kan zo'n windblazer ook huren bij Servix en Partners te Aartselaar voor 25 euro per dag ( waarborg 250 euro, maar die krijg je terug als je geen brokken maakt)
                      Thanks voor de tip!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                        Als je een gewone ventilator neemt en dat knopje aandraait waardoor die constant nr links en rechts draait om de hele ruimte van frisse lucht te voorzien heb je ook variatie in blaaskracht.

                        Je zou zo ook kunnen zoeken naar een specifieke hamer om gsm's mee stuk te slaan.
                        The Knight That Says Ni...kon

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          Als je een gewone ventilator neemt en dat knopje aandraait waardoor die constant nr links en rechts draait om de hele ruimte van frisse lucht te voorzien heb je ook variatie in blaaskracht.

                          Je zou zo ook kunnen zoeken naar een specifieke hamer om gsm's mee stuk te slaan.
                          Er is een groot verschil tussen een professionele windblazer en een gewone ventilator. En het materiaal dat ik wil gebruiken zijn mijn zaken en niet die van jou.
                          Wat een "volwassen" reactie ... als je niets te zeggen hebt dat mij vooruit helpt moet je ook geen antwoord plaatsen, zo simpel is het.
                          Last edited by InspireYourSoul; 13 januari 2011, 20:47.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                            Als je een gewone ventilator neemt en dat knopje aandraait waardoor die constant nr links en rechts draait om de hele ruimte van frisse lucht te voorzien heb je ook variatie in blaaskracht.

                            Je zou zo ook kunnen zoeken naar een specifieke hamer om gsm's mee stuk te slaan.
                            Je kan toch ook vogels fotograferen met een groothoeklens, waarom zou iemand dan een telelens kopen , tja

                            Als je beide eens geprobeerd hebt dan weet je direct wat je nodig hebt.
                            Om haren te laten waaien heb je een stevige bries nodig hoor.
                            Denk eraan dat je de ventilator meestal op 2 meter of meer afstand moet zetten (om niet in de foto te komen)
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windblazer (Om haar te laten waaien)

                              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                              Je kan toch ook vogels fotograferen met een groothoeklens, waarom zou iemand dan een telelens kopen , tja

                              Als je beide eens geprobeerd hebt dan weet je direct wat je nodig hebt.
                              Om haren te laten waaien heb je een stevige bries nodig hoor.
                              Denk eraan dat je de ventilator meestal op 2 meter of meer afstand moet zetten (om niet in de foto te komen)
                              Dank u wel voor u hulp, kzal er zeker aan denken als ik hem heb en uitprobeer.

                              Comment

                              Working...
                              X