Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rust maar even uit ja...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rust maar even uit ja...

    De leukste zijn toch altijd degene waar ze juist niet doen wat het baasje zegt...

    Mijn objectieven zijn all round...

  • #2
    Re: Rust maar even uit ja...

    mooi vastgelegd,ziet er me ook een superlief beest uit!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: Rust maar even uit ja...

      koppie staat er goed op al ist een wat ongelukkige pose.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Rust maar even uit ja...

        Vind dit ook een leuke foto! Scherpte ligt goed op zijn kop!
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Rust maar even uit ja...

          THx voor de comments
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: Rust maar even uit ja...

            De leukste zijn toch altijd degene waar ze juist niet doen wat het baasje zegt...
            Helemaal mee eens! In de studio mag het er ook actief aan toe gaan hé.



            Mooie opname, maar als ik mag muggenziften:

            Rechts valt er wat meer licht op de achtergrond en je woefke. Als je voor puur wit gaat, zou ik trachten alles mooi wit te krijgen.

            Als je met kleur zou werken, zou ik trachten meer licht op de kop te krijgen dan op de achterhand.
            I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

            Comment


            • #7
              Re: Rust maar even uit ja...

              Muggenziften mag...anders zou ik hem hier niet plaatsen

              Nu is er een goede verklaring voor het verschil van licht op de achtergrond...namelijk dat het lekkere ding hier net buiten het bedoelde "frame" van licht ligt...waardoor het licht haar niet helemaal goed ligt

              Was ook een reden dat ik twijfelde...maar uiteindelijk vond ik deze toch leuker dan de goed belichte "statische" shots.

              En ga binnenkort ook maar weer eens met kleur spelen inderdaad. Ze maken deze handige achtergrondrollen enkel helaas in het wit (en papier gaat zo snel op met die hondenpootjes )
              Mijn objectieven zijn all round...

              Comment


              • #8
                Re: Rust maar even uit ja...

                En ga binnenkort ook maar weer eens met kleur spelen inderdaad. Ze maken deze handige achtergrondrollen enkel helaas in het wit (en papier gaat zo snel op met die hondenpootjes )
                Hey, wat gebruik je dan nu? Vinyl?

                Die heb je idd enkel in Wit, grijs en zwart.
                I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Rust maar even uit ja...

                  Savage trans-lum inderdaad...heerlijk spul. Goed schoon te maken na een shoot...en op dagen als bij deze wanneer je tientallen honden op je doek krijgt is het erg handig dat het schoon te maken is met een vochtig doekje. Pas na een tijdje gaat het vaak stuk door de nagels van de honden.

                  Een nadeeltje is dat het maar 1.37 breed is (heb liever 2 meter voor als baasjes samen met de hond op de foto willen) en dat ik het dus enkel in wit kan vinden. Het is voor de prijs (80 euro per rol van 5,5 meter) natuurlijk wel onklopbaar. Gebruikte voorheen papier en dan moest er op zo'n dag toch steeds een stukje papier vervangen worden. Om van nabewerking nog maar te zwijgen om alle vlekjes weg te werken bij grotere afdrukken.

                  PS....je site even bekeken.tof werk..!
                  Mijn objectieven zijn all round...

                  Comment

                  Working...
                  X