Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Chalenge fotograaf 2003

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD Chalenge fotograaf 2003

    <font face="Arial Black">Proficiat aan onze beste BD Chalenge Fotograaf 2003.</font id="Arial Black">

    En dit is:
    TINNE


    Proficiat aan Filipo met zijn eerste plaats in de chalenge van December met het onderwerp TRANSPORT.

    Door zijn prachtige prestatie plaatst Filipo zich in de jaarrangschikking op de 6de plaats alhoewel hij maar kan beoordeeld worden op 10 van de 12 deelnames. nogmaals proficiat Filipo.

    Ook een proficiat voor Filipo voor zijn 3 eerste plaatsen in 2004.

    Opgepast Tinne laat U niet doen want als Filipo in 2004 telkens meedoet is hij een geducht kandidaat.

    De top 10 BD Chalenge 2004
    1. Tinne
    2. Mia
    3. Stampers
    4. Gerda
    5. Act
    6. Filipo
    7. Teddy-Bear
    8. Carsten
    9. Ace
    10.Timmie

    In 2003 hebben 308 personen deelgenomen aan een BD-Challenge.

    Deze maand waren er 15 personen die voor het eerst deelnamen.

    Ook een proficiat aan Jean4spa die als nieuwkomer zich deze maand op de derde plaats rangschikte.

    De rangschikking is te vinden op onderstaand adres:

    http://be.msnusers.com/Fotorangschikking/Documenten/Klassement%20challenge%20web.htm

    Binnen enkele dagen kan de jaarrangschikking 2003 geraadpleegd worden in zowel HTLM formaat als in Exel bestand op volgend web:

    http://www.petervangils.be/BDchallenge/

    Dit dank zij de medewerking van een BD-lid Pé. Waarvoor dank aan Pé


    <font face="Arial Black">Verder wens ik allen een gelukkig en voorspoedig 2004 toe.</font id="Arial Black">
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Wow zo roepen *lol*
    merci, merci....
    Kzal mijn best doen!
    Bedankt voor het overzicht, hééééél leuk
    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

    Comment


    • #3
      Bedankt voor alle mooie woorden spooky
      Tevens bedankt voor het opmaken van het jaarklassement (je hebt blijkbaar weer niet stilgezeten vannacht, wie wel trouwens ). En Peter bedankt voor de snelle publicatie !

      Proficiat Tinne met de eretitel.
      Proficiat Jean4spa met je mooie entree. Hopelijk blijft het niet bij deze ene deelname (dat geldt trouwens ook voor de anderen)

      Originally posted by spooky
      Opgepast Tinne laat U niet doen want als Filipo in 2004 telkens meedoet is hij een geducht kandidaat.
      Je moet geen schrik hebben Tinne, ik bijt niet (toch niet hard)
      Alleen al het zoeken naar een idee bij het opgelegd thema en het daarna mooi proberen vastleggen is voor mij de grootste en leukste challenge. Dat die zoektocht daarna bekroond wordt met een overwinning is natuurlijk mooi meegenomen (wie het tegendeel zou beweren heeft best niet de neus van Pinokio). Dus we zien wel wat 2004 brengt ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X