Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstkaarten afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerstkaarten afdrukken

    Ik heb net een leuke kerstfoto genomen en nu had ik daar graag kerstkaartjes
    van laten maken. Met welke website hebben jullie goede ervaringen qua kwaliteit, levertijd enz?
    Ik heb al eens eerder kaarten laten afdrukken maar deze waren van ondermaatse kwaliteit t.o.v. de gewone foto's die ze afdrukken.
    Of kan ik best zelf met photoshop tekst etc. toevoegen en als foto afdrukken?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Kerstkaarten afdrukken

    Ik laat af en toe zulke dingen printen bij moo.com

    Zijn op zich wel ok, maar verwacht nooit fotokwaliteit. Drukwerk en foto's zijn twee totaal verschillende procédés met elk hun voor- en nadelen.

    Roeland
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: Kerstkaarten afdrukken

      Eens kijken bij Extrafilm
      kan je kiezen uit blinkend en mat en nog gekleurde omslagen erbij ook
      Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

      Comment


      • #4
        Re: Kerstkaarten afdrukken

        hier gewoon op een 10x15 en foto.com vrij tevereden over
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Kerstkaarten afdrukken


          Hier wordt elke wenskaart (met je eigen foto) in samenwerking met Hallmark gedrukt en wordt ze door de Post verzonden naar de bestemmeling(en). De kaarten worden gelamineerd en hebben dus een mooie glanzende buitenkant.

          Opmerking : het adres van de bestemmeling wordt op de achterzijde van de kaart gedrukt en wordt zo in een enveloppe met venster verstuurd.


          Nadelen van moo.com : kaarten zijn mat (gewoon op stevig papier geprint) en je moet nu min. 25 kaarten bestellen, het mogen wel allemaal verschillende zijn, wat dan weer een voordeel is...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Kerstkaarten afdrukken

            Bij Kruidvat kan je ook kerstkaarten laten afdrukken, rappe levering en kwaliteit is ok.

            mvg Yves.
            What you see is what you get

            Comment


            • #7
              Re: Kerstkaarten afdrukken

              Ik laat mijn materiaal gewoon bij hugomaris fotoconcept ontwikkelen in leuven.
              Niet de allergoedkoopste, maar ik ben wel tevreden met de resultaten, al was het alleen al omdat ik zo kan bespreken of er nog mogelijk iets bijgewerkt moet worden of niet.
              Ik heb het meestal niet zo begrepen op bestellingen via het internet omdat je zo helemaal geen idee zal hebben van het afgeleverde product.
              http://www.joerivanhamel.be

              Comment


              • #8
                Re: Kerstkaarten afdrukken

                Weet niet of je een volledig eigen design wil uploaden of gewoon een foto in een voorafgekoze design dat maakt ook nog een verschil.
                Zelf heb ik kruidvat & blokker fotoservice geprobeerd (eigen design uploaden) en vond het maar "foto" achtig ipv kaart.
                Een collega van me heeft dit jaar er bij extra film besteld, was een mooi kaartje (foto in voorafgekozen design)
                Sinds vorig jaar maak ik mijn design zelf en stuur ik ze naar de drukker.
                Zaterdag doorgestuurd, maandag proefdruk nagekeken en donderdag waren ze klaar.
                Racing Pics
                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                Comment

                Working...
                X