Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP!!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP!!!

    Beste forumleden allemaal. Met in het bijzonder de mensen van 'belgiumdigital' zelf. Ik kan als Mac gebruiker nog altijd via het FORUM en via de normale procedure door jullie aangegeven, géén foto's op het forum kwijt. Schriftelijke reacties op van alles lukt best. Maar beeldmateriaal doorsturen is tot nog toch totaal onmogelijk. Ik krijg hier wel de melding dat de beelden door jullie zijn ontvangen. Ze blijven op de site wel totaal onzichtbaar. Richt ik mij hier beter tot de webmaster? Of tot andere Mac gebruikers?... Het maakt me niet uit , ik zou het fantastisch vinden indien er iemand is die me daarbij zou kunnen helpen. Foto's doorsturen lukt sedert maanden best, alléén niet naar het forum.
    Help! (Webmaster... misschien ben jij hier wel de de laatste in de rij die me hierbij kan bijstaan). Ik zou me er in elk geval een stuk beter bij voelen.

    Gegroet!


  • #2
    Geert, heb je de mozilla browser voor Mac al eens geprobeerd ?? (Mozilla is de netscape browser). Hier op het werk gebruiken we die voor zowel linux, mac en windows en die werkt perfect voor uploaden.

    http://www.mozilla.org/releases/

    http://users.pandora.be/jancastermans/gallery/dirindex.html

    Edited by - jakke on 29 May 2002 15:04:54

    Comment


    • #3
      Jakke,
      Ik weet bij god niet waar die vandaan te halen voor het ogenblik, maar ik bekijk dat deze avond eens. Alvast bedankt voor je vlugge reactie.
      Groeten
      Geert.

      Comment


      • #4
        Sorry Jakke,

        Weeral te haastig en met te veel dingen in eens bezig. Ik had je link naar de betreffende sites niet gezien!
        Thanks.

        Comment


        • #5
          Geert, maak een account aan bij pbase, en upload ze naar daar. problem solved.

          weet dat dit een standaardforum is, met een aantal customizations. maw belgiumdigital kan er ook niets aan doen hé..

          ToM.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6

            Beste forumleden allemaal. Met in het bijzonder de mensen van 'belgiumdigital' zelf. Ik kan als Mac gebruiker nog altijd via het FORUM en via de normale procedure door jullie aangegeven, géén foto's op het forum kwijt. Schriftelijke reacties op van alles lukt best. Maar beeldmateriaal doorsturen is tot nog toch totaal onmogelijk. Ik krijg hier wel de melding dat de beelden door jullie zijn ontvangen. Ze blijven op de site wel totaal onzichtbaar. Richt ik mij hier beter tot de webmaster? Of tot andere Mac gebruikers?... Het maakt me niet uit , ik zou het fantastisch vinden indien er iemand is die me daarbij zou kunnen helpen. Foto's doorsturen lukt sedert maanden best, alléén niet naar het forum.
            Help! (Webmaster... misschien ben jij hier wel de de laatste in de rij die me hierbij kan bijstaan). Ik zou me er in elk geval een stuk beter bij voelen.

            Gegroet!
            als je weet dat ze geupload zijn, kan je dan niet gewoon ]img[/uploaded/geertsoenens/beeldnaam]/img[ intypen?

            zeg, zou het kunnen doordat je een spatie in je naam hebt? maak eens een nieuwe user aan en probeer het daar eens mee. wilde gok.

            PS op linux (ook met mozilla) werkt het normaal wel. soms ook niet maar dat is zelden.

            www.vildaphoto.net

            Comment


            • #7
              Tja, het is en blijft ne Mac natuurlijk...hahaha, grapje !

              Comment


              • #8
                Hallo Geert,
                Spijtig te moeten horen dat het verzenden van foto's niet wil lukken.
                Zou het aan de bestandsnaam kunnen liggen?
                Als je foto's verstuurt naar de BD server (voor op de homepage), dan moet ik die vaak van naam veranderen om ze kunnen binnen te halen. Een uitroepteken bv. in een bestandsnaam maakt het onmogelijk voor ons om dat bestand te downloaden van de server. In een aantal gevallen kan ik een "rename" doen, maar soms lukt dat ook niet ...
                Maximaal 8 "gewone" karakters en JPG als extentie.
                Allez, ik probeer maar te zoeken wat er mis kan gaan ...

                En zoals al eerder aangegeven, dit is "standaard" forumsoftware waar wel enkele kleine wijzigingen kunnen aangebracht worden, maar meer ook niet.

                Geert, niet opgeven!

                Jaja

                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  <font size=5></font id=size5>Bij mij lukt het ook langs geen kanten meer om foto's te plaatsen op het forum. Ik gebruik een PC systeem en had vroeger met dezelfde procedure wel succes.

                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10

                    <font size=5></font id=size5>Bij mij lukt het ook langs geen kanten meer om foto's te plaatsen op het forum. Ik gebruik een PC systeem en had vroeger met dezelfde procedure wel succes.
                    Misschien omdat ook jij een spatie in je naam hebt staan, net zoals Geert.

                    http://users.pandora.be/jancastermans/gallery/dirindex.html

                    Comment


                    • #11
                      Bij de Lidl staat een PC te koop
                      En bij den Aldi een Notebook
                      Lukt met beide

                      DiMAGE S304

                      Comment


                      • #12
                        Dank je voor de tip Arcturus, maar ik knoei dan liever verder met mijn Mac.

                        Comment


                        • #13
                          Misschien nog eens proberen om een foto van mijn 'Macjes' door te mailen. Ik dank je in elk geval allemaal voor de tips. Ik moet er eerstdaags iets op weten te vinden.
                          gegroet!

                          Comment


                          • #14
                            test met spatie in naam:
                            /uploaded/Jeroen M/StukjePlant.jpg

                            edit:
                            het lukte dus wel.
                            momenteel op een Win98 met Mozilla

                            Edited by - Jeroen M on 29 May 2002 23:01:34
                            www.vildaphoto.net

                            Comment


                            • #15

                              test met spatie in naam:
                              en de naam van je jpg is "StukjePlant.jpg" dus dat is ook meer dan 8 karakters en toch werkt het.
                              Welke browser gebruik je?

                              http://users.pandora.be/jancastermans/gallery/dirindex.html

                              Comment

                              Working...
                              X