Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag jullie mening...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag jullie mening...

    Hallo allemaal,

    Allereerst allemaal een gezellige jaarwisseling en veel geluk in 2004 gewenst.
    Ik ben een hele tijd niet zo actief geweest hier, wel gelezen maar niet gereplyed of gepost.
    Ik heb wel gezien dat een aantal mensen een homepage hebben gemaakt.
    Dat heeft mij geinspireerd om ook een poging te wagen. Zie: www.picturelifestyle.nl
    Hij staat pas sinds vandaag online en ik zou graag jullie mening horen.
    Jos
    www.picturelifestyle.nl

  • #2
    Hallo,

    Leuke site ... lekker snel ... mooie prenten ... maar enkele links werken niet ... animals en clingendael geven foutmeldingen wanneer je op de foto's klikt ... de foto's hadden ook iets groter gemogen ...

    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Froto
      Hallo,

      Leuke site ... lekker snel ... mooie prenten ... maar enkele links werken niet ... animals en clingendael geven foutmeldingen wanneer je op de foto's klikt ... de foto's hadden ook iets groter gemogen ...

      Groetjes.
      Bedankt voor de tip. Ik zal het gaan aanpassen.
      Jos
      www.picturelifestyle.nl

      Comment


      • #4
        Iem als Froto.

        + de foto's zijn nogal klein, zeker de thumbnails.

        Comment


        • #5
          Hallo, ik ben het met Froto eens, en bij mij dezelfde foutmeldingen.
          Wel alles lekker snel, zou de thumbnails iets groter maken indien mogelijk. Kan ook aan mijn ogen liggen, ben de 50 al voorbij.

          Groetjes, JantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Bedankt voort jullie opbouwende kritieken.
            De links naar de foto's werken nu wel.
            Ik heb de pagina's met thumbnails en foto's in PS gemaakt.
            Kan ik de grootte van de thumbnails aanpassen en zo ja hoe ?
            Bij voorbaat alweer hartelijk dank.
            Jos
            www.picturelifestyle.nl

            Comment


            • #7
              Hee Jos, heb ik niet een bericht naar jouw Hannie gestuurd, 1x via 1 van de FM forums? Ik herken het ineens aan de Clingendael foto's, da's 10 minuten bij mij vandaan.
              Fijne jaarwisseling en prima site!

              Comment


              • #8
                Alles loopt lekker nu
                Mooie foto's, maar de kader bij "animals" vind ik bij sommige foto's niet erg geslaagd

                Prettige feesten

                Jo(han)
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #9
                  Leuke site!

                  Als ik enige opbouwende kritiek mag geven: bij het bekijken van de foto's kan je verder bladeren door op het pijltje te klikken. Vooral in de "animals" en "clingendael" albums verspringen deze pijltjes steeds van plaats door het wisselende fotoformaat. Op die manier ben je zoveel tijd zoet met naar de pijltjes te zoeken als naar de foto's te kijken. Vervelend dus.
                  Zet de bedieningselementen wat hoger of lager, zodat deze niet beïnvloed worden door de grootte van de foto's.

                  Nice job!

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Een hele leuke en vooral snelle site, ziet er goed verzorgt uit.

                    Eigenlijk heb ik maar een opmerking, en dat zijn de grote van de foto's, maarja daar is al het een en ander over gezegt.


                    Groeten Omega.

                    www.digiwaart.nl

                    Comment


                    • #11
                      nu nog een link naar BD op je linkpagina en 't is compleet

                      Comment


                      • #12
                        Heel mooie foto's, vooral de landschappen en macro's, en een prachtige site, bij mij werkt hij perfect Eén klein minpuntje vind ik , maar dat is zeer persoonlijk, 'k vind de kaders rond de foto's niet zo geslaagd.
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Mooie site ,en ja voor de rest is alles al gezegt
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Een paar daagjes druk bezig geweest om (bijna) al jullie adviezen op te volgen. In feite heb ik de hele site vernieuwd:
                            De thumbnails zijn nu groter, pijltjes zitten redelijk op de goede plaats denk ik en natuurlijk de links naar BD geplaatst.
                            Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om nog eens te kijken ?

                            Bedankt alvast en allemaal nogmaals veel geluk en gezondheid toegewenst !
                            Jos
                            www.picturelifestyle.nl

                            Comment


                            • #15
                              Snelle site, allen de knopjes (aanwijzers-links) vind ik van vorm niet zo geslaagd (teveel verschillende kleuren), maar dat is persoonlijk. Foto's zijn mooi.
                              Proficiat.
                              Lijn
                              lijn
                              canon eos 350d

                              Comment

                              Working...
                              X