Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP, Fototentoonstelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP, Fototentoonstelling

    Beste Belgiumdigitalleden,

    ik ben dus op zoek naar een Spanndoek met de opschrijft FOTOTENTOONSTELLING of dergelijken voor 3 Feb 2011 tot 12 Feb 2011 op het Stadthuis van Dendermonde te hangen. Ik heb al naar de Fotografische Kring gebellt maar ze konden mij spijtig niet verder helpen omdat ze alleen slechte ervaringen hadden met het lenen van deze spanndoeken.
    Het is mijn eerste tentoonstelling en ik heb absoluut geen idee waar ik anders nog goedkoop huuren kan of mss zelfs wel kopen kan. Als er iemand hierbij kan helpen gelieve mij dan een mailtje te sturen op info@grafixdesign.be

    Hartelijk bedankt

    Regina
    Last edited by GrafiXDesign; 2 december 2010, 13:15.

  • #2
    Re: HELP, Fototentoonstelling

    iemand?

    Comment


    • #3
      Re: HELP, Fototentoonstelling

      Oorspronkelijk geplaatst door GrafiXDesign Bekijk bericht
      iemand?
      Ook niet echt geduldig lijkt mij

      Maar HIER kan je je licht eens opsteken voor tentoonstellingsmateriaal (ik ben niet op de hoogte of ze ook spandoeken hebben).

      Comment


      • #4
        Re: HELP, Fototentoonstelling

        Hallo Dave,

        hartelijk bedankt maar ze hebben spijtig genug niets dergelijken en de prijsen voor alle anderen dinge die ik nog nodig heb zijn ook redelijk hoog!

        Ja, ik heb mss echt geen geduld, ik ben zenuwachtig... Ik moet nog zo veel doen en het zijn nog maar 2 maanden tijd. fingers crossed dat alles goed gaat!

        Comment


        • #5
          Re: HELP, Fototentoonstelling

          Zelf maken he, dat is het beste, of je kan der een laten printen bij een zeefdrukkerij.
          In plaats van een spandoek kan je ook een uithangbord maken, met wat hardboard en wat latten. Dan schilder je die wit , en daarna schilder je de letters der op.

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: HELP, Fototentoonstelling

            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Zelf maken he, dat is het beste, of je kan der een laten printen bij een zeefdrukkerij.
            In plaats van een spandoek kan je ook een uithangbord maken, met wat hardboard en wat latten. Dan schilder je die wit , en daarna schilder je de letters der op.

            MVG, Jeff C.
            Ik ga eens vragen bij die mensen voor die ik die fotos gemaakt heb. ze moeten dat betalen en ik wil niet dat ze te veel moeten betalen en probeer alles zo goedkoop mogelijjk te houden... Maar zelfmaken zie ik zeker zitten!!! als het regend of sneuwd is da plakat wel kaputt moet een week op het stadthuis van dendermonde hangen

            Comment


            • #7
              Re: HELP, Fototentoonstelling

              Bekijk de webside van Vistaprint eens. Ook spandoeken. Ge kunt een neutrale laten maken en dan voor datum en/of andere gegevens met van die velcostrips werken en op kleinere plaatsen op het doek
              actuele data zetten.

              Albert
              Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

              Comment


              • #8
                Re: HELP, Fototentoonstelling

                Oorspronkelijk geplaatst door Albert.m Bekijk bericht
                Bekijk de webside van Vistaprint eens. Ook spandoeken. Ge kunt een neutrale laten maken en dan voor datum en/of andere gegevens met van die velcostrips werken en op kleinere plaatsen op het doek
                actuele data zetten.

                Albert
                die wou ik ook net plaatsen
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: HELP, Fototentoonstelling

                  Hebben ze daar bij de Belgica niets meer liggen? Zou daar toch ook eens horen
                  https://www.tinicleemputfotografie.com/

                  Comment

                  Working...
                  X