Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk boek voor een beginner?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk boek voor een beginner?

    Hallo allemaal,

    Ik ben een beginnend amateurtje. Bij het zien van al die mooie fotos hier vraag ik me soms af hoe jullie dat soms voor elkaar krijgen... ]
    Ik weet wel dat het veel met geduld en ervaring te maken heeft maar er moet toch een of ander boek zijn dat me hierbij kan helpen.
    Heb ondertussen al veel ontdekt door jullie commentaar te lezen en te proberen toe te passen.

    Enige suggesties of tips? alles is welkom

    Groetjes,
    Bartolomoio

    Canon stuff, BD0258BE

  • #2
    Hoi bartolomoio,

    Ik heb onlangs dezelfde vraag hier gesteld. "Digitale fotografie" van Erik Mansvelders was het antwoord in koor. Als een hazewind naar De Standaerd boekhandel, 59€ armer, maar een prachtboek rijker!
    Een aanrader hoor, héél veel informatie voor de newbies (en gevorderden), en leest zeer vlot (ben hem nu voor de 2de maal aan het lezen, een kwestie van het onbegrepene..., enfin, om het beter te bevatten dus)

    Groetjes, en veel leesgenot,
    Jan

    Groetjes, Jan
    BD0280BE

    Niets kan zo bedrieglijk zijn als een foto...

    Comment


    • #3
      op proxis.be kun je die ook bestellen: €54.50 en snel thuisgeleverd... De mijne is maandag toegekomen...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        heb het nog eens gemeld maar in de carrefour in zemst(Mechelen) ligt hij te koop voor 28 euro is wel een eindje rijden van bij jou

        Comment


        • #5
          Ik ga eerst eens kijken in de carrefour van burcht, je weet maar nooit. naar zemst rijden zie ik niet echt zitten voor een boek...
          Dan zal het de standaard of de fnac worden.

          Groetjes,
          Bartolomoio

          Canon stuff, BD0258BE

          Comment


          • #6