Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Greenkey studio's in Belgïe ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Greenkey studio's in Belgïe ?

    Hi

    Ik heb al gezocht via Google maar kom slechts op één resultaat uit wanneer ik Greenkey studio intyp . Ik vroeg me af of iemand me hier een deftige greenkey studio in Belgïe kan aanraden?
    Het is voor een videoshoot dus geen fotoshoot .

    Groetjes
    Last edited by theroad; 29 november 2010, 12:40.

  • #2
    Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

    Ik heb er geen ervaring mee, ik weet weet een videobedrijf dat een blue key studio heeft, maar video is natuurlijk iets anders van studiofotografie.
    Ik zou mijn licht is opsteken bij professionele leveranciers van studiomateriaal.

    Zoals Servix & Partners bijvoorbeeld.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Ik heb er geen ervaring mee, ik weet weet een videobedrijf dat een blue key studio heeft, maar video is natuurlijk iets anders van studiofotografie.
      Ik zou mijn licht is opsteken bij professionele leveranciers van studiomateriaal.

      Zoals Servix & Partners bijvoorbeeld.

      MVG, Jeff C.
      Ik was er vergeten bij melden dat dit voor een videoshoot was dus niet voor studiofotografie . Welk bedrijf kent u met een blue key studio?

      groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

        Het bedrijf waar ik de blue key zag is in Aartselaar op de Kontichstesteenweg naast Servix, ik heb daar een blue key infini gezien, maar waarschijnlijk ga je dit bij meerdere videoproductie huizen vinden hé.

        Ik ga is trachten de naam van de firma op te zoeken.
        zo dat heeft niet lang geduurd hé, hier onder de URL






        MVG, Jeff C.
        Last edited by Digipics357; 29 november 2010, 15:36.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Het bedrijf waar ik de blue key zag is in Aartselaar op de Kontichstesteenweg naast Servix, ik heb daar een blue key infini gezien, maar waarschijnlijk ga je dit bij meerdere videoproductie huizen vinden hé.

          Ik ga is trachten de naam van de firma op te zoeken.
          zo dat heeft niet lang geduurd hé, hier onder de URL






          MVG, Jeff C.
          bedankt voor deze informatie !!

          Comment


          • #6
            Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

            Je kan beter zoeken op Blue key studio in Google. De meeste studio's hebben toch soms keuze uit beide kleuren (blauw en groen).

            Hier al een aantal studio's:

            Comment


            • #7
              Re: Greenkey studio's in Belgïe ?

              swilleg ook vriendelijk bedankt voor jou informatie en jou kostbare tijd die je hiervoor hebt gebruikt !! groetjes

              Comment

              Working...
              X