Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minMISS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • minMISS

    Hey iedereen,

    Ik zit een beetje in de problemen..
    Ik heb 3 dagen geleden een blog gemaakt waarop ik alle mooie meisjes van mijn school plaatste zodat iedereen kan stemmen. Meisje met meeste stemmen wordt "Miss Miniemen".

    Ok, nu het probleem - ik moest de site van mijn directeur offline halen want volgens hem was dat scheiding van de privacy van onze school en de directie, dit is zijn email:
    De site www.minMISS.info is zonder toelating van wie dan ook door jou op het internet gezet!

    Een inbreuk tegen de privacy van leerlingen en directie van het Miniemeninstituut.

    Onmiddellijk deze site van het net halen!!!

    Sancties bespreek ik maandag, want ik kan je op geen enkele manier bereiken
    Nou, wat deed ik mis?
    Foto's:
    - komen van facebook en google

    Domeinnaam
    - zegt niks over mijn school want de echte naam is "Het Miniemeninstituut" en dus niet "miniemen"

    Is het niet dat als jij een foto upload op facebook dat jij die ook toegeankelijk maakt voor iedereen?

    Grrr, ik hoop dat iemand mij kan helpen zodat ik mij beetje kan verdedigen maandag

    MVG, pi0

  • #2
    Re: minMISS

    Als je een foto upload naar Facebook geef je copyrights of gebruiksrechten oid aan Facebook, maar niet aan jouw of wie dan ook(behalve Facebook).
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: minMISS

      Aangezien noch de meisjes noch het instituut instemmen zit je zwaar in de problemen.

      Comment


      • #4
        Re: minMISS

        Ik vrees dat je geen poot hebt om op te staan...

        het zal ondergaan worden vrees ik en idd asap die site van het net halen!!!
        ----------------
        Mijn portfolio

        Comment


        • #5
          Re: minMISS

          Oorspronkelijk geplaatst door pi0 Bekijk bericht
          Foto's:
          - komen van facebook en google
          Jij mag van het net niks gebruiken zonder toestemming.
          Oorspronkelijk geplaatst door pi0 Bekijk bericht
          Ok, nu het probleem - ik moest de site van mijn directeur offline halen want volgens hem was dat schending van de privacy van onze school en de directie, dit is zijn email:
          Hier hebben ze een punt, maar heeft de persoon in kwestie toestemming gegeven om dit te doen, in hoeverre staat er ergens dat direct verbinding heeft met de school? (dat kunnen we nu niet zien).
          Over het domeinnaam hebben ze niks te zeggen.


          Onlangs gelezen dat een fotograaf iemand heeft aangeklaagt die een foto heeft geplaatst op facebook , fotograaf had fotoshoot gedaan van die persoon en riep auteursrechten in, was een kostelijk noot.
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: minMISS

            ''Sancties bespreek ik maandag, want ik kan je op geen enkele manier bereiken''

            Het zal zweten worden maandag.....
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • #7
              Re: minMISS

              stukje vanop je site
              Foto's komen zelfs niet van Facebook, dus gij kunt ook niet zeggen dat ik die "gestolen" heb Google maar uw naam is, gij zult zien hoeveel informatie da gij gaat vinden en op hoeveel site's jou foto's staan! Zo heb k da dus ook gedaan!
              Het is niet omdat de foto's op internet staan dat jij ze vrij mag gebruiken.
              als jij ze zelf niet gemaakt hebt, heb je ze wel "gestolen".

              moesten er nog lijfstraffen bestaan op school had jij maandag een paar knalrode billen vrees ik.
              Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
              Mijne Flickr
              Mijn site

              Comment


              • #8
                Re: minMISS

                ten eerste denk ik niet dat BD het juiste forum is voor deze vraag.
                Vreemd ook dat je je net hierom aanmeld!
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: minMISS

                  Hmmm ... klinkt als een topic uit "The Social Network"
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: minMISS

                    Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                    ten eerste denk ik niet dat BD het juiste forum is voor deze vraag.
                    Vreemd ook dat je je net hierom aanmeld!
                    Goh, dit is misschien niet zo vreemd, ik snap de situatie wel een beetje.
                    - Pio begaat een stomme fout in een impulsieve bui zonder er bij stil te staan dat dit bepaalde gevolgen kan hebben (hoe was je zelf als tiener? )
                    - Hij ontvangt bovenstaande mail van de directeur en schrikt bij het besef dat hij hier wel eens mee in de problemen zou kunnen komen.
                    - Hij hoopt toch nog dat hij wettelijk gezien niets verkeerd heeft gedaan, dus begint hij zoals een gek het internet af te schuimen op zoek naar informatie, en zo komt hij op dit forum terecht.

                    Tja, morgen vertrekt hij met knikkende knietjes naar school, moet hij lekker zenuwachtig afwachten tot hij bij de directeur geroepen wordt, ondergaat hij een fikse uitbrander en bijbehorende straf, en heeft hij weeral iets bijgeleerd
                    betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows ;)

                    Comment


                    • #11
                      Re: minMISS

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Hmmm ... klinkt als een topic uit "The Social Network"
                      Inderdaad

                      Toch wel een creatief idee van de TS ! Bij de uitwerking wat foutjes gemaakt, maar beste TS: laat u hierdoor niet stoppen. Volgende keer beter !

                      Jos
                      [ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.

                      Comment


                      • #12
                        Re: minMISS

                        update van de ts? 't is al dinsdag
                        Sony alpha 550 en 200 met kitlenzen en sigma 50-150 f2.8
                        Mijne Flickr
                        Mijn site

                        Comment


                        • #13
                          Re: minMISS

                          Oorspronkelijk geplaatst door havik Bekijk bericht
                          update van de ts? 't is al dinsdag
                          TS zit in het gevang voor 6 weken!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: minMISS

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            TS zit in het gevang voor 6 weken!
                            grt,bouk.
                            ik denk eerder in een jeugdinstelling zoals Mol ofzo

                            Comment

                            Working...
                            X