Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pbase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pbase

    Vorig jaar een account gemaakt bij PBase.
    Toen was het nog gratis.
    Toen het betalend werd overgeschakeld naar instantlogic.
    Niet omdat ik gierig ben, maar omdat het omslachtig was om te betalen. Ik heb geen Visakaart. (Ik werk niet in Antwerpen hé?)
    Nu wilde ik veranderingen aanbrengen, mijn schoonbroer heeft ooit eens gepost en zou zijn eamiladres wegwillen.
    Het lukte mij gewoon niet.
    Ik geraak niet in zijn post, ik geraak niet in mijn galleries.
    Ik had twee albums gemaakt. Alle twee op een ander email adres, alle twee met een ander login naam. Maar... wel met hetzelfde paswoord.
    Nu zit daar mijn probleem.
    Pbase gebruikt deze twee accounts doorheen.
    Ligt dit aan het feit dat ik niet betaald heb, dat ik daar niets kan aan veranderen? Alhoewel in één album kan ik dat wel, in het tweede niet. Ik geraak daar gewoon niet meer in. Toch raar hé?
    Kan iemand mij helpen? of ben ik te ingewikkeld in mijn uitleg?

  • #2
    Je moet duidelijk uitloggen. Cachebestanden van je browser verwijderen en opnieuw proberen.

    Comment


    • #3
      J@n bedankt voor het antwoord.
      Het rare is dat ik die andere account gewoon niet ben ingegaan ik zat daar ineens in
      Die cachedingskes hoe doe je dat?

      Comment


      • #4
        in je menubalk: tools, dan internet options.In tab general: delete cookies en delete files...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Cooma sorry maar het lukt mij niet.
          ik vind dat niet.
          moet ik mij daarvoor schamen???

          Comment


          • #6
            Originally posted by Act
            Cooma sorry maar het lukt mij niet.
            ik vind dat niet.
            moet ik mij daarvoor schamen???
            Actje,gewoon je explorer opzetten,helemaal bovenaan op "extra" klikken",vervolgens op "internetopties",dan "algemeen" (kom je normaal vanzelf op) en dan hier in het midden eerst klikken op "cookies verwijderen" en dan ernaast op "bestanden verwijderen".

            Danny's Photosite

            Comment


            • #7
              Het lukt gewoon niet.
              Alle stappen netjes gevolgd, alles verwijderd, maar ik blijf in dat andere album binnenkomen.
              Allé ik kom wel in het juiste album binnen maar als ik login doe, kom ik in het 2e album terecht

              Comment

              Working...
              X