Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sponsoring Eindwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sponsoring Eindwerk

    Hallo , Ik ben nu bezig met de voorbereidingen van mijn eindwerk aan de hogeschool Sint Lukas Brussel.
    Het is een redelijk groots eindwerk en aangezien ik vorig jaar met diezelfde problemen zat .
    Als studente fotografie , kom je niet gemakkelijk aan de middelen die men zou nodig hebben voor een goed werk te leveren , Meestal moet je betalen voor je locatie , stylisten , Mua's , ..
    Aangezien wij op de Hogeschool ook nog een Analoog werken en meestal met Diafilm , komen daar de gewoonlijke kosten ook eens bij.
    Daarom doe ik een beroep op een aantal vrijgevigen onder jullie.
    Dus als jullie dit eindwerk zouden willen sponseren , stuur mij maar een berichtje.

    mvg

  • #2
    Re: Sponsoring Eindwerk

    Als je al op de hoge school zit en je weet nu al dat je eindwerk een paar honderden euro's gaan kosten zou je dan mss niet eens even eerst een jobke zoeken en proberen zelf het geld bijeen te krijgen ??

    Maar als je nog thuis woont is het toch normaal eigelijk dat je ouders je studie's betalen want anders is mij de vraag waarom ze je naar een toch vrij dure school sturen ,als ze je niet de nodige middellen kunnen aanbieden .

    Hier om sponsoring vragen vindt ik nogal durven eigelijk .

    Grtz

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Sponsoring Eindwerk

      Geregistreerd: 27 januari 2010
      1 berichtje
      je moet maar het lef hebben
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: Sponsoring Eindwerk

        buah, 'k zou haar niet meteen de grond in boren.
        Misschien zoekt ze gewoon een studio/locatie waar ze haar foto's kan trekken. Iemand die gratis de make-up en haar doet.

        En er zijn veel mensen die het forum lezen en niet posten, zij is tenminste ingeschreven.

        Ik moedig dit niet aan maar breek het zeker niet af.
        succes met de studies
        St-lukas is Heb daar ook gezeten hehe
        Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
        website: http://www.hung.be
        facebook - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Sponsoring Eindwerk

          Wees idd eens wat concreter: bd'ers kunnen je gerust hun expertise aanbieden en wie weet wat materiaal in bruikleen.
          Maar puur geld vragen lijkt me eerder bedelen.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Sponsoring Eindwerk

            modellen en mua's zijn wel te vinden op TFCD basis hoor, effe moeite doen.
            modellennet en dergelijke.

            mss ergens zoeken naar een (hobby)fotograaf die zelf een doka heeft zal ook wel moeten kunnen! zo leer je zeker iets bij en ga je mss wel betere foto's hebben dan van een standaard labo.

            en jah geld bedelen zou ik niet doen, er zijn hier wel enkele leden die je wel kunnen helpen hoor.
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Sponsoring Eindwerk

              Misschien moet ik effen enkele dingen uitklaren..
              Ik bedel helemaal niet om geld. Wij hebben zelf al een opdracht gekregen dat we achter sponsors moesten zoeken en aangezien het mijn eindwerk is , mogen sommigen wel wat volwassener reageren.
              Ik vraag ook niet puur geld , mssn had ik wat concreter moeten zijn.
              Ik weet dat je Mua's op TFP basis vind , maar die werken zelden met studenten.

              Ook op het punt om een hobbyfotograaf te zoeken , Dia kan je niet zelf ontwikkelen als studente dus moet je dat naar een labo zenden. Zowiso als je dat naar een Color Lab stuurt heb je meestal heel goede kwaliteit. En voor Dia heb je geen doka nodig

              Comment


              • #8
                Re: Sponsoring Eindwerk

                Als jij hier post is het de bedoeling dat je het onderwerp een beetje uitleg hoe je het ziet als je met een project bezig bent ;zo komt het over dat je "om geld vraagt" dus je Opmerking over volwassen reageren heb je aan jezelf te danken .


                Grtz

                Ardesign


                Oorspronkelijk geplaatst door Flightlessbird Bekijk bericht
                Misschien moet ik effen enkele dingen uitklaren..
                Ik bedel helemaal niet om geld. Wij hebben zelf al een opdracht gekregen dat we achter sponsors moesten zoeken en aangezien het mijn eindwerk is , mogen sommigen wel wat volwassener reageren.
                Ik vraag ook niet puur geld , mssn had ik wat concreter moeten zijn.
                Ik weet dat je Mua's op TFP basis vind , maar die werken zelden met studenten.

                Ook op het punt om een hobbyfotograaf te zoeken , Dia kan je niet zelf ontwikkelen als studente dus moet je dat naar een labo zenden. Zowiso als je dat naar een Color Lab stuurt heb je meestal heel goede kwaliteit. En voor Dia heb je geen doka nodig
                Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                Comment


                • #9
                  Re: Sponsoring Eindwerk

                  En voor de rest ben ik tevreden dat mijn twee gasten, zonder sponsoring, hun studies hebben kunnen afronden.

                  Tegenwoordig verschiet ik van niks niet meer, alhoewel.............
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sponsoring Eindwerk

                    Ik snap persoonlijk niet waarom het WEL ok is om op dit forum kortweg te vragen naar een gratis fotograaf zonder meer uitleg waarom, wat geregeld gebeurt, maar NIET om te vragen naar sponsoring voor een fotografie-eindwerk... In beide gevallen vraagt er iemand om hulp voor bepaalde redenen. In het eerste geval vinden we dit met zijn allen normaal en worden er PM's gestuurd bij de vleeet, in het tweede geval...
                    www.135mm.be
                    @135mm_leuven
                    info@135mm.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sponsoring Eindwerk

                      Maar om concreet op de vraag te antwoorden: plaats zeker een oproep op allerhande netwerksites (Facebook,...). Mijn ervaring is dat er heel wat mua's bereid zijn te werken op basis van tfp en tfcd. Stuur me gerust een mail voor meer concrete info indien nodig...
                      www.135mm.be
                      @135mm_leuven
                      info@135mm.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sponsoring Eindwerk

                        Hehe, wat een reactie's, het lijkt wel alsof de fotografen die hier zitten schrik hebben dat deze studente later hun job zal afpakken (wat mss ook wel zo is).

                        Als je niet wilt sponsoren dan reageer je toch gewoon niet en klik je op volgende discussie. Wie vooruit wilt gaan in het leven moet z'n bek durven open trekken en voor zulke zaken is er geen beter plaats dan hier op dit forum.
                        In dit geval wordt internet ook enkel gebruikt als een communicatie middel en niet iets om een gezicht achter te verstoppen.

                        Trouwens jullie zouden blij moeten zijn dat er nog jongeren zijn die zich inzetten voor school en er alles voor over hebben ...

                        Maar om effe on-topic te gaan:
                        Sorry, maar ik heb niet de nodige talenten of materialen om u te helpen. Nog veel geluk met de zoektocht.
                        "Moest iedereen elkaar zo graag zien, zoals ze mij graag zien, dan zou de wereld een veel betere plaats zijn." Muhammed Ali
                        VePix.be is the place to be :-D.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sponsoring Eindwerk

                          Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
                          Ik snap persoonlijk niet waarom het WEL ok is om op dit forum kortweg te vragen naar een gratis fotograaf zonder meer uitleg waarom, wat geregeld gebeurt, maar NIET om te vragen naar sponsoring voor een fotografie-eindwerk... In beide gevallen vraagt er iemand om hulp voor bepaalde redenen. In het eerste geval vinden we dit met zijn allen normaal en worden er PM's gestuurd bij de vleeet, in het tweede geval...
                          Om op je vraag te antwoorden....misschien SNAP je dat dan wel...

                          er is een groot verschil tussen "sponsoring" en "hulp vragen".

                          Enne...een beetje uitleg over hoe, wat, wanneer, .....'t kan ook helpen hé!!
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sponsoring Eindwerk

                            Wat zoek je precies? Je praat over stylisten, mua, ... Maar wat houd je eindwerk precies in?
                            Er zijn genoeg stylisten, mua en modellen die nog aan hun portfolio moeten werken en naam moeten maken en dus ook gratis werken. Je moet dan natuurlijk ook jezelf kunnen bewijzen en hun de foto's afleveren achteraf, zodat zij er ook iets aan gehad hebben.
                            Stuur mij maar een pm met wat je precies zoekt, en misschien kan ik je wel helpen met iets.

                            Gr

                            T

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sponsoring Eindwerk

                              Het kan maar verwijdert worden , maar volgens #2 geen geld geen hogere opleiding,
                              https://ggpics.be/

                              Comment

                              Working...
                              X