Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen Centraal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Antwerpen Centraal

    zeer geslaagd intiatief, waarvoor dank
    enkele impressies:

    Nieuwe ingang aan de Lange Kievitstraat



    deze figuren zijn allemaal op dezelfde wijze uitgevoerd, maar de lichtinval creëert een andere indruk
    groeten,
    Hubert

  • #2
    Re: SD Antwerpen Centraal

    heel mooie impressies ... knap gezien die derde
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: SD Antwerpen Centraal

      Twee en drie zijn wel leuke foto's , misschien de draden bij de derde nog wel even wegshoppen.

      grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: SD Antwerpen Centraal

        Mijn voorkeur gaat naar nr. 3.
        De 2 mannetjes rechts lijken wel weggelopen uit de twee figuurtjes links.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: SD Antwerpen Centraal

          Telkens een mooie lichtinval vastgelegd!
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: SD Antwerpen Centraal

            Mijn voorkeur gaat uit naar 1 maar dan zonder de linkse paal. Je ziet maar, smaken verschillen.

            mvg
            Marc
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment

            Working...
            X