Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Konijn en zijn Nikon licenties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Den Konijn en zijn Nikon licenties

    Hoor hier juist dat den Konijn zijn Nikon licenties kwijt gespeeld zou hebben wegens BTW gesjoemel?
    Heeft iemand daar al iets van gehoord?
    www.YourConcertShots.com

  • #2
    Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

    als je zo iets neerschrijft zou je mss dan een link zetten waar je deze info haalt ,want zomaar geruchten in de wereld te sturen zou je zuur kunnen opbreken .

    Grtz

    Ardsign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

      Zonder bronvermelding lijkt het mij ook riskant van zoiets te doen....
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

      Comment


      • #4
        Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

        Niet via 't web, maar via iemand 'die 't kan weten'...
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #5
          Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

          dat ze geen official dealer meer zijn kan je makkelijk achterhalen.(maar zo zijn er mastodont veel winkels)
          De reden waarom is een andere zaak.Wil je het weten dan moet je maar mailtje naar nikon belgië sturen
          www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

          Comment


          • #6
            Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

            Kijk van veelpraters heb je overal maar is je brons zo betrouwbaar dat jij hebt beslist om zo maar deze firma in een slecht daglicht te plaatsen op een openbaar forum ???

            Als je zo zeker bent van je bron laat ons dan allen meelezen !!!! .

            Grtz

            Ardesign

            Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
            Niet via 't web, maar via iemand 'die 't kan weten'...
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

              Als iemand mij iets vertelt, dan kun je moeilijk meelezen hé. En die 'brons' is iemand die bij de bevoegde instantie werkt :-)
              En 't is juist mijn vraag hier om het te bevestigen ofwel te ontkrachten, omdat ik verder nergens op 't web iets terug vind hieromtrent. Dus waar beter even navraag doen dan op een openbare forum waar er veel mensen zitten die zaken doen met de firma, mij incluis.
              www.YourConcertShots.com

              Comment


              • #8
                Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

                wat noem jij btw-gesjoemel ?

                kan een perfect legaal iets zijn maar wel iets dat nikon niet wil.

                Ze hebben een belgisch en nederlands filiaal. Een beetje creativiteit kan u als bedrijf geld opleveren. Niks verkeerd mee maar mss houd nikon er niet van

                en zo zijn er nog veel zaken die als "gesjoemel" kunnen gecatalogeerd worden als buitenstaander of niet btw-technisch onderlegd persoon maar wel perfect legaal zijn.

                Waarom je nog hier je vraag stelt op een openbaar forum waar he tvol zit van mensen die denken iets te weten of gehoord te hebben en dat als waarheid verkondigen als jouw betrouwbare bron daar blijkbaar werkt ontgaat me volledig.
                www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                Comment


                • #9
                  Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

                  Een winkel is geen instelling hé Stach, de BTW-administratie, bijvoorbeeld, is wel een instelling.
                  www.YourConcertShots.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Den Konijn en zijn Nikon licenties

                    Nikon.be vermeldt konijn als pro agent, dus zo'n vaart zal het allemaal wel niet lopen

                    Als je zeker wil zijn, gewoon even Nikon of konijn bellen, toch? Beter dan hier een beetje geruchten strooien...

                    Comment

                    Working...
                    X