Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 7D - tijd voor een nieuw lensje! :) help?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 7D - tijd voor een nieuw lensje! :) help?

    Hey!

    'K heb in Augustus een canon 7D aangeschaft. Niet met kit-lens, maar met een tweedehands canon EF 70-200 mm f4.0. Veel liefde voor deze lens! Zalig voor natuur en portret fotografie.
    Maar 'k heb weer wat centjes bijeen kunnen sparen, dus tijd voor een nieuwe lens!

    'K zou graag een wide-angle aanschaffen, want voor landschap schiet 70-200 soms toch wat te kort. Enige suggesties? Liefst een beetje op budget.
    'K had ook gedacht om een lensje aan te schaffen met want minder bereik waarbij je dichter op je ondw kan zitten, want constant met die tele in iemands aangezicht zitten is niet zo fijn

    Ik ben een eerstejaars studente mediakunst en nog een redelijke leek in de technische wereld van fotografie, dus alle tips, suggesties en aanraders zijn welkom!

    dikke merci,
    Febelieneke

  • #2
    Re: canon 7D - tijd voor een nieuw lensje! help?

    Oorspronkelijk geplaatst door fdemey Bekijk bericht
    Hey!

    'K heb in Augustus een canon 7D aangeschaft. Niet met kit-lens, maar met een tweedehands canon EF 70-200 mm f4.0. Veel liefde voor deze lens! Zalig voor natuur en portret fotografie.
    Maar 'k heb weer wat centjes bijeen kunnen sparen, dus tijd voor een nieuwe lens!

    'K zou graag een wide-angle aanschaffen, want voor landschap schiet 70-200 soms toch wat te kort. Enige suggesties? Liefst een beetje op budget.
    'K had ook gedacht om een lensje aan te schaffen met want minder bereik waarbij je dichter op je ondw kan zitten, want constant met die tele in iemands aangezicht zitten is niet zo fijn

    Ik ben een eerstejaars studente mediakunst en nog een redelijke leek in de technische wereld van fotografie, dus alle tips, suggesties en aanraders zijn welkom!

    dikke merci,
    Febelieneke


    Budget ?
    Prime ?