Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten wordt beloond ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachten wordt beloond ...

    De volgende aankoop is een Macro lens Canon EF 100mm F2.8 L IS USM Macro .
    We sparen even tot we het bedrag bijéén hebben , bij Foto Rubens te wilrijk 729 €uroookes , maar ons Konijn zakt bijna per week met de prijs , eerst enkele weken terug duurder , en nu vandaag aangekomen op 689 € .
    Hoe standvastig zijn de prijzen nog ! Wordt Fotomateriaal zoals de fruit- en groentenprijzen ? Verschillend van dag tot dag , of is dat erover , en blijven we bij "weekprijzen" ?

  • #2
    Re: wachten wordt beloond ...

    Ik denk dat de prijzen vooral te maken hebben met hoe de euro tegenover de dollar staat. En die is op het moment langzaam aan het bijtrekken.

    Was ook al vroeger heel erg zo met computer onderdelen. Maar laat de prijs maar flink zakken die lens staat ook op mijn verlanglijstje, ben voor de tijdelijke oplossing opzoek naar een goedkope 100mm usm zonder is
    Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

    Comment


    • #3
      Re: wachten wordt beloond ...

      Oorspronkelijk geplaatst door remanus Bekijk bericht
      Ik denk dat de prijzen vooral te maken hebben met hoe de euro tegenover de dollar staat.
      Hoeveel lenzenfabrikanten zitten in de US?

      De Yen lijkt mij logischer of de Chinese of Maleisische munt.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: wachten wordt beloond ...

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Hoeveel lenzenfabrikanten zitten in de US?

        De Yen lijkt mij logischer of de Chinese of Maleisische munt.
        En toch bepaalt de dollar nog steeds een groot gedeelte van de prijzen op onze aarde.

        En Of het nu de dollar yen of wat anders is, de euro wordt gewoon weer wat meer waard.
        Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

        Comment


        • #5
          Re: wachten wordt beloond ...

          674€ is momenteel de goedkoopste prijs, niet slecht als je ziet dat deze een jaar geleden nog 800€ was.

          Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

          Comment


          • #6
            Re: wachten wordt beloond ...

            Inderdaad, ik kocht hem een jaartje geleden aan 825 Eurokes. Maar, ja, toch ondertussen veel plezier aan beleefd.
            Mijn Plasma-TV van enkele jaren geleden, was ook duur, ook gekocht en sindsdien erg veel van genoten. Je kan natuurlijk blijven blijven wachten, zwart-wit TV kijken, enz.
            Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

            Comment


            • #7
              Re: wachten wordt beloond ...

              Oorspronkelijk geplaatst door remanus Bekijk bericht
              En toch bepaalt de dollar nog steeds een groot gedeelte van de prijzen op onze aarde.

              En Of het nu de dollar yen of wat anders is, de euro wordt gewoon weer wat meer waard.
              De waarde van de Yen en de Euro bepalen de prijs of de $ nu 0 of oneindig veel waard is, is niet van belang.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment

              Working...
              X