Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

be.rec.photography !? Nu stemmen !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • be.rec.photography !? Nu stemmen !

    In news:be.announce loopt er momenteel een CFV (Call for Vote) voor het al dan niet oprichten van een nieuwsgroep rond fotografie namelijk be.rec.photography

    Je vindt er ook alle info over het opzet van deze nieuwsgroep.
    Stemmen kan nog tot 6 januari 2004.
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

  • #2
    Voila! Stem is weg, voor het goede doel.

    Comment


    • #3
      Misschien moet je ook eens vertellen waarom je een nieuwsgroep boven een forum á la BD zou verkiezen?



      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        ja en waarom een hersenchirurg in Turkije woont

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sonyke
          ja en waarom een hersenchirurg in Turkije woont
          Ze kunnen niet allemaal in Turnhout wonen hé
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hombre
            Misschien moet je ook eens vertellen waarom je een nieuwsgroep boven een forum á la BD zou verkiezen?
            't is geen kwestie van het een boven het ander te verkiezen... enkel weer een mogelijkheid om informatie te verkrijgen... dat is alles...

            voor de duidelijkheid : ik heb niks te maken met die nieuwsgroep, zag het enkel vandaag toevallig staan en dat leek me wel interessant...
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

            Comment


            • #7
              ziezo, mijn stem is ook uitgebracht !!!
              Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
              www.bartvo.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hombre
                Misschien moet je ook eens vertellen waarom je een nieuwsgroep boven een forum á la BD zou verkiezen?




                Als oprichter van deze nieuwe nieuwsgroep zou ik het volgende willen zeggen: Het gaat helemaal niet over deze nieuwsgroep verkiezen boven een forum. Niet iedereen houdt van een forum, en verkiezen daarom usenet om zich in een discussie te mengen. Mij zal je nauwelijks hier iets zien posten, behalve nu omdat ik er toevallig op gewezen ben dat er een topic was over de nieuwe nieuwsgroep. (Stemmen kan trouwens nog altijd )
                De enorme hoeveelheid postings in nl.foto, het hoge aantal bezoekers hier op dit forum en het de vele sites ivm fotografie, tonen aan dat fotografie in het algemeen momenteel razend populair is. Daarom zou een eigen belgische nieuwsgroep volgens mij zijn mannetje wel staan en zeker niet overbodig zijn.

                Mvg,
                Don't eat the yellow snow!
                http://users.pandora.be/be.rec.photography

                Comment


                • #9
                  Ikzelf ben én een usenet gebruiker én een geregeld bezoeker van messageboards.
                  Voor mij vullen ze elkaar goed aan en dat zal met de NG niet anders zijn. Mijn stem is trouwens op 18 december al vertrokken
                  --
                  Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
                  And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

                  Comment


                  • #10
                    Kan iemand eventjes in 't kort uitleggen wat een "nieuwsgroep" is. Heeft met e-mail te maken - vermoed ik - maar slechts tot hier reikt mijn beperkte kennis.

                    Welke brave ziel helpt mij van mijn schaamrood... ?

                    Vriendelijke groet,
                    Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Kariboe, kijk eens op http://www.faqs.org/faqs/usenet/what-is/part1/ daar vind je alle info over wat Usenet (of nieuwsgroepen) eigenlijk omvat...
                      Jan
                      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jan66
                        Kariboe, kijk eens op http://www.faqs.org/faqs/usenet/what-is/part1/ daar vind je alle info over wat Usenet (of nieuwsgroepen) eigenlijk omvat...
                        Dan val ik al af, want mijn engels is niet toereikend als ik dat zo zie.

                        Groetjes, JantjeB.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Deze is in het nederlands:
                          http://www.kinkhorst.com/usenet/usenet.html
                          --
                          Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
                          And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

                          Comment


                          • #14
                            @ Jan en Tombel - bedankt !
                            Hoewel de eerlijkheid mij gebiedt te zeggen dat het mij nog niet erg duidelijk is... 'k Zal maar eens proberen, zeker. Lijkt mij het beste !

                            Groeten, Kariboe
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment


                            • #15
                              Even updaten:
                              -------
                              Ziehier het resultaat van de stemming voor BE.REC.PHOTOGRAPHY.

                              http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=mt2.0-13208-1073648905%40frigo.webxpress.be

                              =-=-=-=-=-=
                              RESULTAAT / RESULTAT / RESULT:

                              ONGELDIG/INVALID(E): 5
                              BLANCO: 0
                              JA/YES/OUI: 48
                              NEE/NO/NON: 2
                              YES = NO + 30 ?? -> JA/OUI/YES
                              YES = 2/3 of votes ?? -> JA/OUI/YES
                              =-=-=-=-=-=
                              De groep BE.REC.PHOTOGRAPHY zal worden aangemaakt, en
                              dit indien er binnen de 5 dagen na verzending van dit
                              bericht geen klachten binnenlopen.
                              --
                              Is it any wonder why Princes & Kings are clowns that caper in their sawdust rings
                              And ordinary people that are like you and me we're the keepers of their destiny

                              Comment

                              Working...
                              X