Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dilemma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dilemma

    Ik zit met de volgende vraag : zou ik een Nikon 35 mm 1.8 aanschaffen of niet.

  • #2
    Re: dilemma

    Met deze info: dat moet jezelf uitmaken.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: dilemma

      Ja, of nee, wacht, ik twijfel ook.

      Comment


      • #4
        Re: dilemma

        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
        Ik zit met de volgende vraag : zou ik een Nikon 35 mm 1.8 aanschaffen of niet.

        Ik zeg JA

        Comment


        • #5
          Re: dilemma

          1: waarvoor wil je die gebruiken
          2: welke lenzen heb je al
          3: heb je al eens je zoomlens "18-55" of "17-55" eens op 35mm laten staan en wat foto's genomen?

          Groeten Davy

          Ik persoonlijk zou graag een lichtsterke prime hebben voor de DOF en daarvoor is de nikon 35mm niet zo super. Denk dat ik dan (mijn persoonlijke smaak) voor een nikon 85mm f1.8 of de sigma 50mm f1.4 zal gaan "omdat een 50mm dan terug beter geschikt is voor mijn toekomstig kindje.
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

          Comment


          • #6
            Re: dilemma

            Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
            Ik persoonlijk zou graag een lichtsterke prime hebben voor de DOF en daarvoor is de nikon 35mm niet zo super. Denk dat ik dan (mijn persoonlijke smaak) voor een nikon 85mm f1.8 of de sigma 50mm f1.4 zal gaan "omdat een 50mm dan terug beter geschikt is voor mijn toekomstig kindje.
            waarom is een 35mm niet geschikt voor de DOF?

            Ik kan met de mijne heel kleine en heel grote scherptediepte bereiken. Het is een heel goed en compact lensje, geschikt voor allerlei toepassingen. De mijne komt soms wekenlang niet van mijn camera.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: dilemma

              ik bedoelde voor creamy bokeh is de 35mm minder dan bv de 85mm f1.8 en de sigma 50mm f1.4
              nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

              Comment


              • #8
                Re: dilemma

                Ik zeg......DOEN..!



                Of nee.....wacht...eeuh...toch maar niet...



                Of nee...pluk een bloem, pluk de blaadjes eraf...wel doen...niet doen...wel doen...niet doen...wel doen...niet doen...tot de blaadjes op zijn...


                Of nog beter...iets meer info...waarom zou je deze lens willen?
                Mijn objectieven zijn all round...

                Comment

                Working...
                X