Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diascannen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • diascannen

    Hallo

    Voor mijn grootmoeder haar 80ste verjaardag zouden we een aantal oude dia's willen digitaliseren. Is dit mogelijk ik een behoorlijke kwaliteit (bv print op A4 ongeveer of beamer vertonen) met een simpele flatbed (hoe dan best, in het raampje of net niet, ...)

    Of is er een betere manier --> speciale scanner, maar waar kan ik die dan halen? het zou begin december toch wel klaar moeten zijn (feest is 12/12). de dia's voor het feest zijn erg beperkt in aantal (10tal die we echt willen hebben). dus een speciale scanner kopen is geen optie. eentje huren/lenen wel.

    groensels
    Tyrr
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: diascannen

    Voor een 10-tal kan je misschien beter laten scanner. Sommige winkels doen dit voor jou.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: diascannen

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Voor een 10-tal kan je misschien beter laten scanner. Sommige winkels doen dit voor jou.
      damn
      soms zijn de oplossing te simpel
      gewoon niet aan gedacht. dan alleen nog een winkel vinden die het wilt en kan doen. bij een keten als studio 73 denk ik niet dat ik de dia's wil afgeven voor zoiets, maar mss bij de andere studio, 2 straten verder wel
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

      **=ol

      Comment


      • #4
        Re: diascannen

        Heb zelf een Canon CanoScan 8800F, wil best wel even tien dia's voor je scannen. Woon in Rotselaar. Stuur maar een PB om 's af te spreken.

        Comment

        Working...
        X