Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help ! zelf fotopuzzels maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help ! zelf fotopuzzels maken

    Beste,

    We willen voor de verjaardag van de oudste zoon uitnodigingen afdrukken op een kartonnen puzzel.
    1) Nu vond ik op foto.com de mogelijkheid om een foto op te laden en te laten afdrukken op een puzzel. Voor 1 puzzel is dit nog doenbaar, maar als je er een tiental nodig hebt wordt dit prijzig.
    2) Blanco puzzels zijn verkrijgbaar in de betere hobbyzaak.
    Een puzzelkarton door onze huis-tuin-keukenprinter duwen gaat niet omwille van de onbuigzaamheid en dikte van het karton.
    3) Het procédé voor het bedrukken van t-shirts was al evenmin succesvol omdat die in te strijken textuur te elastisch is en het nasnijden van die puzzelvormen een knoeiboel is.

    Heeft iemand nog een ideetje ?
    alvast bedankt,
    Sven

  • #2
    Re: help ! zelf fotopuzzels maken

    Als je er een tiental nodig hebt, kost dit (maar) 80 euro bij foto.com, schappelijk lijkt me?
    Hoeveel betaal je vor een puzzle in de speelgoedwinkel?

    Ik heb verleden week een puzzle laten maken door een ander bedrijf. Ik doe dit nooit meer.
    Ze hebben mij de puzzle terugbetaald, omdat er een print-fout in zat (printlijnen in een bepaald gedeelte van de puzzel)
    verder was de afwerking heel mooi gedaan.
    redden is: zij hebben zelf gen controle of de ligging van de stukken: ik had een heel mooie foto van mijn nichtje, maar één puzzelstuklijn ging dwars door haar gezicht en haar ogen.
    Dat zag er echt niet mooi uit...
    In de plaats ga ik een memory spelletje kopen bij smartphoto...benieuwd.

    Comment


    • #3
      Re: help ! zelf fotopuzzels maken

      Nuttig antwoord op een topic van bijna 3 jaar oud. Blijkbaar heeft niemand totnogtoe de vraag kunnen beantwoorden. TS blijkt toch nog actief op BD.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: help ! zelf fotopuzzels maken

        Niet iedereen kijkt naar de datum van de topic. Ik alleszins ook niet. Wees blij dat men antwoord.. zucht....
        Nikon D90 + Tamron 17 - 50 f:2.8 VC + nikkor 50 f:1,8 + Sigma 150 2.8 macro + SB 900

        Comment

        Working...
        X