Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service bij Profotonet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Service bij Profotonet

    Ik laat regelmatig boeken e.d. drukken bij Profotonet in Nederland.
    Onlangs liet ik 2 canvassen drukken en een paar boeken als één bestelling.

    De boeken lagen binnen het voorziene tijdstip in mijn bus. Maar geen spoor van de canvassen. Via de track&trace van TNT werden noch Profotonet noch ik wijzer. Ondertussen waren we 2 weken verder. Plots zouden ze terug naar Nederland gestuurd worden volgens de track&trace.

    Na contactname met de sales-afdeling van Profotonet heeft men daar spontaan voorgesteld om ze gratis te herdrukken omdat men niet wist hoe de kwaliteit nog van die canvassen zou zijn.

    Dit is puike service, want uiteindelijk konden zij er ook niet aan doen. Profotonet heeft continue in de mails ook heel professioneel gehandeld.

    Mijn huwelijkskoppel dus uitermate tevreden en deze jongen ook!

    Patrick
    [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

  • #2
    Re: Service bij Profotonet

    Ik heb de indruk dat de meeste afdrukcentrales goed en snel reageren als er ergens iets is misgelopen. Bij Pixum heb ik ook al probleempjes gehad met beschadigde foto's, en dat is altijd snel weer opgelost. Nu worden de grote afdrukken daar ook degelijker verpakt (in een kartonnen buis, en die buis zit nog eens in een doos).


    Vandaag heb ik voor het eerst foto's besteld bij Aldi print service, om te bekijken hoe de afdrukken er daar uitzien (formaat 30x45cm, met een paar zwart-wit foto's erbij om te zien of daar niet teveel kleurzweem inzit).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Service bij Profotonet

      bart, daar zou ik graag de resultaten eens van horen , ben benieuwd...
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #4
        Re: Service bij Profotonet

        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        bart, daar zou ik graag de resultaten eens van horen , ben benieuwd...
        Ik hou jullie op de hoogte.
        Er zitten een paar afdrukken bij voor de fotoclub die ik al eerder had laten afdrukken bij Pixum. Die waren goed, maar ik had een fout gemaakt bij het opkleven, en daarom moest ik die opnieuw laten afdrukken.
        Die foto's kunnen we dan naast elkaar leggen om ze te vergelijken voor we ze terug opkleven.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Service bij Profotonet

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik heb de indruk dat de meeste afdrukcentrales goed en snel reageren als er ergens iets is misgelopen. Bij Pixum heb ik ook al probleempjes gehad met beschadigde foto's
          Zelfde ervarigen hier. Met Profotonet had ik ook TNT leveringsproblemen en kreeg mijn afdrukken direct terug doorgestuurd, want ik had ze voor een bepaalde datum nodig. Pixum ook zeer tevreden over de service. Hun verpakking vind ik niet zo goed, maar ik lees dat er verbetering is. Goed om horen.
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment

          Working...
          X