Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Home studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Home studio

    Ik heb plannen om volgend jaar een kleine fotostudio te maken op de zolder (7 m lang en 5 m breed). Ik ben zelf beginner en zou eerst willen oefenen op een paspop.

    Ik had hierbij gedacht aan de Elinchrom D-Lite 4 set. Kan je met dergelijke kleine softboxen een heel lichaam belichten of moet ik mij dan beperken tot het hoofd?
    Zijn er in die prijscategorie betere sets dan de Elinchrom?

    Ik vind persoonlijk een donkere grijze achtergrond wel knap. Is het best om meerdere achtergronden te hebben? Is er een bepaalde kleur van achtergrond waar mee je best begint als beginner?

    De zolder is volledig geïsoleerd. De buitenkant van de isolatie is zoals aluminiumfolie.
    Ga ik hier problemen mee krijgen dat deze teveel reflectie gaat geven zodat het moeilijk wordt om mijn licht juist te krijgen of is dit een voordeel?

    Alvast bedankt voor de tips!
    Tim
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Home studio

    Mss heb hier al iets aan;
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
    Never resist temptation or it could go away...