Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ruime omgeving durbuy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ruime omgeving durbuy

    We zouden met de club een uitstap doen naar durbuy maar zoeken nog een plekje om een uurtje of 2 te gaan fotograferen.
    Moet niet in de direkte omgeving zijn van durbuy, mag gerust iets ruimer zijn. en niet in durbuy zelf natuurlijk, daar kennen we het al
    vorige keer was het henri-chapelle en dat is ook niet vlakbij, dus tot zo ver mag het.
    een andere keer was het bij de hare kristna.

    Het mag dus een mooi gebouw zijn waar we ook binnen foto's kunnen nemen of een groot monument, een mooi landschap... Alles mag

    Alvast bedankt voor de info.

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

  • #2
    Re: ruime omgeving durbuy

    Niemand die iets weet???

    zijn onze ardennen dan zo "arm"??

    enfin, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat wij de voorbije 9 jaar altijd op chalet in barvaux zitten (vlak aan durbuy) en dat ik ook niet weet waar we naartoe kunnen. Daarmee had ik op het gezamelijk brein van het forum gerekend.

    Alles mag...

    Tips?

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: ruime omgeving durbuy

      Geduld is een mooie deugd!
      Een halve dag is nogal snel om al tips te verwachten...

      Tijdje geleden ook een weekendje gepland naar Durbuy. Toen had ik ook wat opgezocht om iets leuks te doen in de buurt. Dit was een van de mogelijkheden die mogelijks interessant kan zijn als onderwerp voor een fotografie uitstap: http://palogne.nextstep.lu/index.php/en/falconry-show

      Ik las ook dat het dorpje Villers (http://www.villers.info) heel mooi zou zijn om in rond te kuieren. Misschien is het dorp op zich al interessant genoeg of is er wel een bepaald gebouw dat je interessant vindt.

      Ik heb beide dingen niet gedaan, dus kan ik je niet zeggen of het echt de moeite is...
      Veel succes met je zoektocht! Laat eens weten wat het geworden is.

      Comment


      • #4
        Re: ruime omgeving durbuy

        Parc Clorophyle in Dochamps (ca. 20km van Durbuy) maar ben niet zeker dat het deze periode van het jaar nog open is.
        Groeten
        Dirk

        Comment


        • #5
          Re: ruime omgeving durbuy

          abdij van orval
          boullion
          de tuinen van annevoie (meer iets voor lente-zomer)
          le tombe du geant,in ucimont(ook meer iets voor lente-zomer)
          han-sur-lesse
          laroche

          dit zijn maar enkele van de mooie plekjes die me te binnen schieten!
          grts; M

          Comment

          Working...
          X