PDA

Volledige versie bekijken : De vuilniskar

Syndromeda
4 november 2010, 08:47
"Net iets anders dan bij ons".
http://syndromeda.be/Belgiumdigital/5108.jpg

PatrickW
4 november 2010, 09:18
Schitterende foto ! :G:G
Het hele prentje, inclusief de ezel met zijn oren opzij en de kat die daar semi-officieel bijzit, geeft de foto een hilarisch tintje.

bouk
4 november 2010, 09:21
lijkt mij toch de plaatselijk groentenboer.
wel een mooie opname, mede door het wat hogere camerastandpunt.
grt,bouk.

Nena
4 november 2010, 09:23
Die kat maakt em 738% af...

Maar idd.. wat een toestanden... we zijn luxepaardjes...

doudeke
5 november 2010, 08:34
Ik heb ook nog de tijd gekend dat men met paard en kar achter het vuilnis kwam. Zalige
tijden. En de vijftien auto's die ons dorp rijk was, lieten zich daarachter in een stille
optocht bewonderen. Ik denk niet dat het woord file al uitgevonden was. Maar hier lijkt
men een discussie te voeren over wie wat er in zal kieperen. De ezel luistert aandachtig
toe. De kat interesseert het geen mallemoer. De jongeling wil het goede voorbeeld geven.
De andere twee zijn er nog niet uit. En uiteindelijk raakt alles toch netjes opgeruimd. :G:G

Syndromeda
5 november 2010, 13:10
Ik heb ook nog de tijd gekend dat men met paard en kar achter het vuilnis kwam. Zalige
tijden. En de vijftien auto's die ons dorp rijk was, lieten zich daarachter in een stille
optocht bewonderen. Ik denk niet dat het woord file al uitgevonden was. Maar hier lijkt
men een discussie te voeren over wie wat er in zal kieperen. De ezel luistert aandachtig
toe. De kat interesseert het geen mallemoer. De jongeling wil het goede voorbeeld geven.
De andere twee zijn er nog niet uit. En uiteindelijk raakt alles toch netjes opgeruimd. :G:G
Mooi verhaaltje er rond....de realiteit rond 'netjes opgeruimd' ziet er iets anders uit....het vuilnis vind je de dag daarop wel ergens langs de wegen naar de bergen, of op een veld :-(
Bedankt voor jullie fijne commentaar.

Tini
5 november 2010, 13:24
Knap!
Heel mooie compo, de poes maakt het echt helemaal af :G:G

Frakske
5 november 2010, 17:46
Knap ! Denk dat poes kwaad is, hare speeltuin wordt opgeruimd ;)

frans

Dama
5 november 2010, 18:05
Heel mooi straatbeeld ! :G
En ik ruik het tot hier dat het wel degelijk om een vuilniskar gaat...