PDA

Volledige versie bekijken : Waiting?

HildeG
2 november 2010, 22:34
http://hildeg.smugmug.com/Other/Black-andwhite/DSC86521/1074563078_vh5wo-O.jpg

armando113
2 november 2010, 23:01
het sterke punt aan de foto is de trein ( de zuigende kracht) de man staat er nogal geposeerd bij en in voor mij in veel te hard flitslicht ( misschien minder direct flitsen of je flits wat minder krachtig maken, papiertje ervoor oid) wat je ook terugziet in de paal. het beeld in zijn totaal vind ik wel goed.

bouk
3 november 2010, 10:09
een intrigerend beeld hoor.
grt,bouk.

G.R.
3 november 2010, 10:48
een intrigerend beeld hoor.
grt,bouk.
Vind dit ook. Een foto met een verhaal en denk dat deze in zwart/wit de beste expressie weergeeft (zoals nu). Hard licht ? Toch misschien een beetje ook al vind ik dit een doordachte mooie opname:G

doudeke
3 november 2010, 12:05
Hij lijkt me toch niet al te veel last te hebben van de zuigkracht. Bovendien ziet het er
naar uit dat hij niet al te gehaast is. Alsof hij wel ergens naartoe wilt, maar dat kan
overmorgen ook nog. Mooi :G:G

putor
4 november 2010, 00:27
jazeker, een mooi beeld!

Marl1
11 november 2010, 02:13
Had ik nog niet gezien, toch niet hier.
Mooi beeld met een tegenstelling. De snelheid van de trein t.o. de twijfel van de man, diens ongehaastheid alsof de voorbijrazende trein hem niet stoort, niet raakt, hij hem zelfs niet hoort of opmerkt.
Misschien had het beeld nog iets sterker geweest indien de man meer in het donker had gestaan. Maar misschien had de tegenstelling dan niet zo duidelijk geweest.
Maar dat is mijn perceptie.
Marleen