PDA

Volledige versie bekijken : Punk's not dead

putor
1 november 2010, 23:16
http://i110.photobucket.com/albums/n93/putore/_DSC02572klein.jpg

basti
2 november 2010, 06:42
Haha, deze foto tovert onmiddelijk een glimlach op mijn gezicht. Vind de ruis bijdragen aan het beeld, en ook de lichte onscherpte op het gezicht stoort mij niet. Maar dat is misschien wel omdat ik niet helemaal objectief kan zijn over deze foto...

Waarom?

Gezien het feit dat ik mijzelf toch wel een 'fanatiek festivalganger' kan noemen (in zekere zin dan, niet dat ik er zoveel afschuim, maar ik kan er toch wel van genieten), ben ik deze man al meer dan eens tegen het lijf gelopen. Hij heet 'Roger', maar is bij velen ook gekend als 'de Pantani', omwille van het wielertruitje van Pantani dat hij altijd aanheeft op elk festival dat hij bezoekt (en geloof me, dat is elk festival, niet alleen in BelgiŽ, maar ook in het buitenland). Hij heeft dat dan dagen en dagen aan, en het zou me zelfs verbazen mocht hij het na afloop wassen. Meer dan vaak goed bezopen, altijd sympathiek en te vinden voor een pintje. Verbaasd waren ik en mijn vrienden dan ook toen we hem afgelopen zomer op het zeven dagen lang durende 'Sziget festival' op het Obudai-eiland in Budapest tegen het lijf liepen. De ganse avond hebben we met hem gefeest, en ondanks zijn leeftijd kan hij er nog steeds wat van. Geweldig man, en een al even geweldig beeld.

putor
2 november 2010, 08:31
ik dacht wel dat iemand hem zou herkennen. :D

Roger is idd een fenomeen.Zaterdag kwam ik hem tegen toen ik een vriend bezocht.
De foto is genomen op 3200 ISO met lens vol open (f/1.8). Vandaar de ruis en de niet optimale scherpte.

Greyhorse
2 november 2010, 18:26
knappe foto met veel sfeer :G

armando113
2 november 2010, 22:36
intens, intens genieten van een sigaret oid of ik van het mooie moment. mooi portret van een zoals ik lees: een leuk mens. korrel of ruis kan dus ook een toevoeging blijken. mooi :G