PDA

Volledige versie bekijken : Reflectie in Hasselt

jan.ds
1 november 2010, 10:24
Deze foto werd genomen aan de Hasseltse bibliotheek.
Ik waag het mij toch om hem hier te posten, vinden jullie er iets aan, of is het toch maar niks?

http://farm5.static.flickr.com/4104/5017667132_2459ca20cd_b.jpg

Exif: Canon eos 500D, 18-55mm op f/4,5, 1/40ste sec, ISO200

Alvast bedankt voor jullie reacties!

PatrickW
1 november 2010, 15:43
De foto is op zich behoorlijk genomen, dus dat zit al goed.
Ik vind de interactie tussen de reflectie en in dit geval de bib zelf eerder mager.
Het begin is er wel, b.v. de fietsen en voorbijgangers die de buitenwereld suggereren en de trap, lichten en tafels die de binnenwereld vertegenwoordigen.
Het "binnen" komt voor mij echter niet krachtig genoeg door.

FestinaLente
1 november 2010, 16:15
Ben 't wel een beetje eens met de voorganger, maar vind hem toch goed, al zou ik het geheel ietwat recht zetten. Ik denk dat het dan makkelijker kijkt. Het zal sowieso een zoekfoto blijven.

Mvg
Chris

armando113
2 november 2010, 23:50
het zegt niet zoveel. maar wat zegt wel wat? het is een ondoorgrondelijk iets, zeggingskracht. wat geeft meerwaarde aan een foto? wanneer heeft een foto HET, wanneer niet. dwz dat het je niet moet destimuleren wat je aan het doen bent, geniet van wat je maakt en laat dat je gids zijn.

PatrickW
3 november 2010, 21:15
dwz dat het je niet moet destimuleren wat je aan het doen bent, geniet van wat je maakt en laat dat je gids zijn.

Helemaal mee eens !
Neem alle opmerkingen niet als kritiek maar als een bemoediging om verder te gaan en te zoeken in je fotografie.