PDA

Volledige versie bekijken : Muur van stro

aerts_bert
30 oktober 2010, 11:45
.

http://img835.imageshack.us/img835/5052/smalldsc03597.jpg

.

bouk
30 oktober 2010, 12:06
heel mooi en een goed concept.
alleen 1 persoontje te veel.
grt,bouk.

PatrickW
30 oktober 2010, 14:36
grt,bouk.

Volledig mee eens.

aerts_bert
1 november 2010, 12:00
Bedankt voor de commentaren.
Alleen de opmerking van een persoon te veel begrijp ik niet?

Nena
1 november 2010, 12:06
grt,bouk.

Ook mijn gedacht.

Nena
1 november 2010, 12:07
Bedankt voor de commentaren.

Voor mij komt de plaat veel krachtiger over met maar 1 persoon (zou voor het meisje gaan). Nu 'zwiepen' (is wat overdreven) mijn ogen weg en weer tussen jongen en meisje.
Als ik de jongen wegdenk dan zie ik dat kleine nietige meisje voor die immense hoop strobalen en dat boeite me enorm :G Ik zou het meisje dan wel iets meer naar links zetten, dus wat meer strobaal nog rechts van haar.

bouk
1 november 2010, 12:25

klopt...daarom heb je er ook twee genomen.

zie comment Nena.
grt,bouk.

aerts_bert
1 november 2010, 12:37
Voor mij komt de plaat veel krachtiger over met maar 1 persoon (zou voor het meisje gaan). Nu 'zwiepen' (is wat overdreven) mijn ogen weg en weer tussen jongen en meisje.
Als ik de jongen wegdenk dan zie ik dat kleine nietige meisje voor die immense hoop strobalen en dat boeite me enorm :G Ik zou het meisje dan wel iets meer naar links zetten, dus wat meer strobaal nog rechts van haar.

Zo begrijp ik wel. Op die moment er eigenlijk niet over nagedacht. Ik heb twee kinderen dus ze er alle twee maar voor gezet.

FestinaLente
1 november 2010, 16:12
Zo begrijp ik wel. Op die moment er eigenlijk niet over nagedacht. Ik heb twee kinderen dus ze er alle twee maar voor gezet.

Je had ze ook samen kunnen zetten...

Ik vind hem alleszins goed, met dezelfde bedenking, maar dezelfde reden waarom men zegt, één persoontje, werkt m.i. ook andersom. Men gaat nu van links naar rechts en terug en komt zo onvermijdelijk voorbij de achtergrond.

Mvg
Chris