PDA

Volledige versie bekijken : Intimidatie

tjieken
28 oktober 2010, 18:24
Deze italiaanse politieagent maakt gebruik van zijn macht om dit vrouwtje te intimideren...

http://i759.photobucket.com/albums/xx234/Tjieken/Portret/sized_IMG_6189.jpg

Jos Vanhengel
28 oktober 2010, 18:43
Als je 'm verscherpt (10%), kan je verdoezelen hoe zwaar je hebt gezondigd in de verhouding tussen sluitersnelheid en brandpuntsafstand. :)

Control-Z
28 oktober 2010, 18:49
die heeft precies een brandweerhelm op :eek:

Fons Sluiter
28 oktober 2010, 19:00
Als ik de foto zo bekijk dan zie ik gewoon twee mensen die met elkaar staan te praten ...... . M.a.w.: De titel past niet echt bij de foto. Verder een nietszeggende foto.

tjieken
28 oktober 2010, 22:08
Als ik de foto zo bekijk dan zie ik gewoon twee mensen die met elkaar staan te praten ...... . M.a.w.: De titel past niet echt bij de foto. Verder een nietszeggende foto.

Allé, de Fons is verrezen! :eek:

Kult
28 oktober 2010, 22:44
Herrezen fons heeft wel gelijk vind ik.

bleuspics
29 oktober 2010, 06:34
hoi, tjieken

ik zie wat je wil vertellen, er is idd machtsvertoon maar het vrouwtje staat zo te zien ook haar mannetje.
een laag standpund had het machtvertoon vergroot en als ik het goed heb is deze gemaat met een tele, waardoor alles wat dicht op mekaar komt te zitten.

ps, moeten eens afspreken hé

groetjes
renske

PatrickW
29 oktober 2010, 07:12
Ik vind het onderwerp toch wel iets hebben hoor.
Zelfs als zie je maar een klein stukje van het gezicht van de vrouw, het lijkt toch iet of wat benepen.

De foto had inderdaad wel een pak beter geweest zonder telelens, maar dan had jij misschien diegene geweest die was geintimideerd :D

bouk
29 oktober 2010, 08:37
heel goed, vooral het pareren van de dame.
grt,bouk.

doudeke
29 oktober 2010, 14:03
Typische flikken houding en met zo'n helm op zijn zonnebril is het natuurlijk altijd een
beetje intimiderend. Maar ik heb niet de indruk dat de juffrouw er door van haar melk
is. :G:G

PatrickW
29 oktober 2010, 15:34
Maar ik heb niet de indruk dat de juffrouw er door van haar melk is. :G:G

Nu je het zegt, als je die "typische" arm in de zijde eens goed bekijkt :D

tjieken
29 oktober 2010, 17:39
Aan iedereen bedankt om te reageren. Foto is natuurlijk geschoten op 250 mm, ik dierf niet dichterbij, wou gene ambras met dienen flik! Foto is gemaakt in Siena (Italië).

bouk
30 oktober 2010, 07:08
Nu je het zegt, als je die "typische" arm in de zijde eens goed bekijkt :D

zie #9
grt,bouk.

PatrickW
30 oktober 2010, 13:38
zie #9
grt,bouk.

Klopt Bouk :D

Fons Sluiter
30 oktober 2010, 15:43
Allé, de Fons is verrezen! :eek:

Beste Tjieken,

Als je moeite hebt met kritiek op jouw foto's dan zou ik ze vooral niet op dit (of een ander forum) posten ;)

Ik vind foto's, waarvan het bijschrift moet verduidelijken wat er gebeurd nu eenmaal minder interessant. Op deze foto zie ik twee personen tegenover elkaar staan. Beiden hebben hun arm(en) in hun zijde. Ik haal daar niet direct uit dat de een de ander intimideert. Tenzij een uniform per definitie intimiderend voor jou is. Maar dat zegt weer meer over jou dan over de foto.... ;)

sethje4
1 november 2010, 15:26
De lichaamstaal zegt hier genoeg , en er is wel sprake van intimidatie, de agent maakt zich breder door zijn armen in de zij te zetten, maar de jongedame is hier niet van onder de indruk want ze staat ook zo. De agent heeft ook een zonnebril op wat zijn ogen, en dus een groot deel van zijn mimiek verstopt. Er is hier wel mooi sprake van interactie tussen de 2 hun lichaamstaal.