PDA

Volledige versie bekijken : Het even niet meer zien zitten ... Oaxaca, Mexico

basti
28 oktober 2010, 17:12
Aan de ingang van de Santa Domingo kerk in Oaxaca, zag ik deze vrouw zitten, die het precies allemaal niet meer zag gebeuren. Typerend voor de armoede hier, aangezien miljoenen mensen proberen overleven door dingen op straat te verkopen...

http://www.klaasgoethals.be/Oaxaca/images/oaxaca_24.jpg

(het is nog eens een digitaaltje)

Enjoy!

Klaas

tantine
29 oktober 2010, 08:23
Jammer....en wij hier maar zitten klagen!
Mooi beeld!
Gr Pascale

PatrickW
29 oktober 2010, 08:24
Effe schrikken, waar is die korrel naartoe ? :eek:
Ah, digitaal :D

Weer knappe straatfotografie hoor ! :G

Misschien was er nog net iets meer te halen uit de ZW omzetting (de structuur van het kleed en de stoffen die ze in haar hand houdt), maar mogelijks is dat het maximum dat in het origineel zat.

basti
29 oktober 2010, 09:00
Dankje voor de reacties! En idd, die korrel is plots verdwenen ;). Over die zwart-wit omzetting: zal nog eens kijken wat ik eraan kan veranderen als ik tijd heb.

Off topic: toch wel grappig, terwijl voor jullie een nieuwe dag begint en jullie hoogstwaarschijnlijk nog snel even BD checken alvorens naar het werk te gaan, of aan jullie dagdagelijkse bezigheden te beginnen, doe ik hetzelfde alvorens in mijn bedje te kruipen hier in Mexico. Geniet van jullie dag! (ik zal hetzelfde doen, wat mijn nachtrust betreft ;))

bouk
29 oktober 2010, 09:39
(het is nog eens een digitaaltje)

vooral mee doorgaan.

goed shot.
grt,bouk.

doudeke
29 oktober 2010, 10:49
Ondanks het feit dat ik iets meer hou van je analoge opnames, vind ik dit een heel roerend
beeld. Het is niet zo zeer de armoede die van haar afstraalt maar de moedeloosheid, het
zinneloze zeilen van zo'n bestaan. :G:G

Jackalope
29 oktober 2010, 12:32
Indringende foto.
:G

putor
29 oktober 2010, 14:19
ik zou door de knieŽn gaan voor haar.