PDA

Volledige versie bekijken : Niemand ziet me ...

PatrickW
27 oktober 2010, 23:15
http://users.telenet.be/wouterspatrick/IMG_1010.jpg

bouk
28 oktober 2010, 08:09
schaduw is erg goed.
grt,bouk.

tantine
28 oktober 2010, 08:12
schaduw is erg goed.
grt,bouk.

Haha Bouk....die schaduw....niet aan gedacht zo!!
Goed gezien....en hij maar rondkijken .....!!:D
Gr Pascale

PatrickW
28 oktober 2010, 08:29
schaduw is erg goed.
grt,bouk.

Lol, ik moet toegeven dat ik dat zelf niet opgemerkt had in de foto :D

Vicky
28 oktober 2010, 08:43
schaduw is erg goed.
grt,bouk.

Ook het eerste wat mij opviel :D
Knap gezien :G

Frakske
28 oktober 2010, 08:46
schaduw is erg goed.
grt,bouk.

:D:):):)

frans

doudeke
28 oktober 2010, 10:39
Veilig verborgen achter die Canon zoomlens om zijn plasje te doen, word hij in de rug
geschoten door een G11. Ontsnappen is er niet meer bij, vandaag de dag. :G:G

HEYLO
28 oktober 2010, 10:45
Zou hij last gehad hebben van een " minderwaardigheidsgevoel " ?
Of door de schaduw net niet?
Knappe foto.

armando113
30 oktober 2010, 00:51
mooi. je creŽert (vorige posts op of aan het strand) een eigen stijl die herkenbaar is vrij minimalistisch ( bijna knullig) maar met enorm veel inhoud en zeggingskracht. mijn eerste indruk was dat de onderwerpen wel erg ver uit elkaar (teveel lege ruimtes) lagen en/of te dicht tegen het kader, maar naar meerdere malen bekeken te hebben werkt het gewoon. vasthouden zo:G. een mooie foto maken is tegenwoordig zo moeilijk niet meer maar er een identiteit er aan geven des te meer.
ik ben benieuwd naar andere locaties:D

groet,

armando

PatrickW
30 oktober 2010, 18:52
mooi. je creŽert (vorige posts op of aan het strand) een eigen stijl die herkenbaar is vrij minimalistisch ( bijna knullig) maar met enorm veel inhoud en zeggingskracht. mijn eerste indruk was dat de onderwerpen wel erg ver uit elkaar (teveel lege ruimtes) lagen en/of te dicht tegen het kader, maar naar meerdere malen bekeken te hebben werkt het gewoon. vasthouden zo:G. een mooie foto maken is tegenwoordig zo moeilijk niet meer maar er een identiteit er aan geven des te meer.
ik ben benieuwd naar andere locaties:D

groet,

armando

Bedankt voor het opmerkingen !
Het was de laatste van mijn strandfoto's die inderdaad eerder minimalistisch zijn opgebouwd.
Mijn stijl is niet zozeer minimalisme, zwart-wit of kleur (ik zal eens wat kleurenfoto's posten de volgende weken), maar de zoektocht naar communicatie tussen mensen onderling, mensen en objecten, objecten onderling, dieren, de fotograaf zelf (zonder mensen te laten poseren) ...
En liefst dan nog die situaties die een toevallige voorbijganger vermoedelijk niet zou opgemerkt hebben.

Daarom dat ik zo'n fan ben van een foto zoals
http://forum.belgiumdigital.com/f109/metro-doorkijkje-334961.html
Alles komt hierin samen :
Communicatie
- tussen mensen
- tussen mensen en de fotograaf (zie die ene persoon die de fotograaf opgemerkt heeft)
- tussen mensen en objecten (de mensen zitten gekaderd in die ramen)
- tussen objecten en objecten (de pamfletfoto's en de kadering in de ramen)
- tussen objecten en de fotograaf (de pamfletfoto die "terugkijkt")
En dit alles gebeurt dan nog in een fractie van een seconde terwijl de deuren dicht gaan.
Het woord "knap" om deze foto te omschrijven, is een zwaar understatement.
Ik hoop zelf ooit nog eens een foto van die kwaliteit te maken :D

lockdriver
31 oktober 2010, 11:36
....maar de fotograaf heeft het wel gezien. Goede foto :G

HEYLO
31 oktober 2010, 22:27
Bedankt voor het opmerkingen !
Het was de laatste van mijn strandfoto's die inderdaad eerder minimalistisch zijn opgebouwd.
Mijn stijl is niet zozeer minimalisme, zwart-wit of kleur (ik zal eens wat kleurenfoto's posten de volgende weken), maar de zoektocht naar communicatie tussen mensen onderling, mensen en objecten, objecten onderling, dieren, de fotograaf zelf (zonder mensen te laten poseren) ...
En liefst dan nog die situaties die een toevallige voorbijganger vermoedelijk niet zou opgemerkt hebben.

Daarom dat ik zo'n fan ben van een foto zoals
http://forum.belgiumdigital.com/f109/metro-doorkijkje-334961.html
Alles komt hierin samen :
Communicatie
- tussen mensen
- tussen mensen en de fotograaf (zie die ene persoon die de fotograaf opgemerkt heeft)
- tussen mensen en objecten (de mensen zitten gekaderd in die ramen)
- tussen objecten en objecten (de pamfletfoto's en de kadering in de ramen)
- tussen objecten en de fotograaf (de pamfletfoto die "terugkijkt")
En dit alles gebeurt dan nog in een fractie van een seconde terwijl de deuren dicht gaan.
Het woord "knap" om deze foto te omschrijven, is een zwaar understatement.
Ik hoop zelf ooit nog eens een foto van die kwaliteit te maken :D

Patrick

Voel me zeer vereerd door deze.
Denk wel dat iedereen zulke foto kan maken. Het moment en een beetje geluk dragen uiteraard hiertoe bij. Bedankt voor je appreciatie.

y-cam
31 oktober 2010, 23:11
Goed gezien