Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF Nominaties

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HOF Nominaties

    Het aantal postings stijgt continu.Onze mods hebben het derhalve druk om alle nieuwe bijdragen in 't oog te houden en een verantwoorde keuze te maken i.v.m. HOF selectie.
    Daarom stel ik voor hun taak wat te vergemakkelijken door een sectie "Nominaties" op te richten. Ieder BD-lid zou hierin wekelijks één posting kunnen nomineren. Er zou zelfs een soort stemrecht kunnen opgesteld worden waarbij posters voorrang, of extra stem, zouden krijgen. Mss dat Bouk hierbij een erepost toebedeeld wordt daar hij wellicht één van de weinigen is die de bijdragen zoveel mogelijk bezoekt en beoordeeld. Proficiat Bouk.
    Gezien heel wat bijzondere bijdragen teloor gaan geef ik hierna al mijn nominatie voor de afgelopen week:



    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: HOF Nominaties

    vriendjespolitiek dus geen goed idee...

    waarom zou trouwens iemand speciaal behandeld moeten worden omdat ie 65k posts heeft?
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: HOF Nominaties

      denk ook dat het niet nodig is:
      er zijn zo,n 40 medewerkers van BD, die hun voorkeur wekelijks kenbaar kunnen maken en das ruim voldoende.
      dat niet een ieder van die medewerkers er ook gebruik van maakt... is een ander paar mouwen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: HOF Nominaties

        het systeem van HoF nomaties zal een eeuwig discussiepunt blijven vrees ik hoor...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

        Comment


        • #5
          Re: HOF Nominaties

          Nu hoeven ze (de mods) alleen te kijken en er in hun ogen de mooiste uit te kiezen. Dan
          moeten ze ook nog leren tellen. Lijkt me een te hoog verwachtingspatroon. Bovendien eis
          ik nu al een hertelling.

          Comment


          • #6
            Re: HOF Nominaties

            wees niet getroost wij zien alle foto's passeren en de selectie is steeds groter dan de 10 die wekelijks verschijnen.
            Maar juist om die vriendjespolitiek te vermijden is reeds lang en bewust geopteerd nominaties geheim te houden.
            De commentaren, dubbel accounts en de extreme puntengeving in de challenge zijn daarvan getuige.

            en nogmaals de Hall Of Fame is geen wedstrijd
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: HOF Nominaties

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

              en nogmaals de Hall Of Fame is geen wedstrijd
              maar je maakt wel kans op eeuwige roem, als je als hobbyfotograaf in dat Prachtige BOF boek staat.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: HOF Nominaties

                Het gaat goed zoals het is, van alle strekkingen wat en altijd kwaliteit
                Ik ben erg blij wanneer (heel af en toe ) een foto van mij gekozen wordt door mensen die ik niet ken

                Nominaties, dat wordt een koehandel

                Comment


                • #9
                  Re: HOF Nominaties

                  *neemt een zakje chips en zet zich neer*
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: HOF Nominaties

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    maar je maakt wel kans op eeuwige roem, als je als hobbyfotograaf in dat Prachtige BOF boek staat.
                    grt,bouk.

                    en het doet wat met een mens als je genomineerd wordt hoor
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • #11
                      HOF conversaties

                      "Opent doos verse negerinnentetten en zet een thermos koffie binnen handbereik."
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #12
                        Re: HOF conversaties

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        "Opent doos verse negerinnentetten en zet een thermos koffie binnen handbereik."
                        noemen wij dat in Holland Negerzoenen Jos?
                        of is dat weer wat anders?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: HOF conversaties

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          "Opent doos verse negerinnentetten en zet een thermos koffie binnen handbereik."
                          Is er nog 1tje over?



                          Het zal altijd een discussiepunt blijven, waarbij ik het huidige systeem goed vind.
                          Er zullen mensen zijn die denken: "Waarom die foto, en mijn foto niet?"
                          Heel eerlijk betrap ik mezelf daar ook wel eens op van: "Ik vind die dierenfoto niet beter/ spectaculairder dan mijn. Maar ofdat daarom wil zeggen dat deze niet in de HoF hoort ga ik zeker niet uitspreken.
                          Dit is gewoon zeer zeker de jaloersheid van de mens die naarboven komt.
                          Zoals Palombian zegt: Ben al blij dat ik heel af en toe geselecteerd ben.

                          Comment


                          • #14
                            Re: HOF conversaties

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            noemen wij dat in Holland Negerzoenen Jos?
                            of is dat weer wat anders?
                            grt,bouk.
                            LOL.
                            Deze Hollander blijft ze nog steeds "Negerzoenen" noemen, ook al is die naam verbóden.
                            Jawel. écht, de politieke correctheid van de linkse kliek heeft dat afgedwongen.
                            En zo is respect voor andermans cultuur, het totaal verwerpen van eigen cultuur geworden ...
                            Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

                            Comment


                            • #15
                              Re: HOF Nominaties

                              Ik vind dat de foto's die in de HOF verschijnen er toch telkens terecht instaan en gezien het aantal goeie foto's die elke week op het forum te bewonderen vallen zou ik niet graag in de schoenen staan van de mensen die daaruit de beste moeten kiezen. Hoedje af voor hun werk.
                              En ja, ik was heel tevreden dat een foto van mij in de HOF stond. Ook al vond ik het eigenlijk een beetje te veel eer, ik heb er toch van genoten. Ik zie het als een duwtje in de rug om het nog beter te doen.
                              Voor zover ik het kan beoordelen is het systeem zoals het nu is perfect. Ik mag er niet aan denken dat er gestemd kan worden zoals je dikwijls ziet bij fotowedstrijden in bepaalde kranten.

                              En ik vind negerinnentetten een mooier woord
                              vriendelijke groeten, Kurt
                              Mijn foto's
                              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                              Comment

                              Working...
                              X