PDA

Volledige versie bekijken : Eventjes uitblazen

Dama
25 oktober 2010, 23:10
Dat hondje had maar 3 poten, en liep daar aan de haven in Essaouira.
Om de 10 stappen moest het zich neer zetten om te bekomen...

Voor mij persoonlijk één van de beste prenten van mijn Marokko-trip...

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/111_IMG_1532.jpg

basti
26 oktober 2010, 03:27
Hij kijkt zeker goed, maar als ik de afgelopen weken zag wat voor een diepgaande fotografie je hier neerzette, waar ik echt wel van genoten heb, vind ik toch niet dat je dit je beste van de reeks mag noemen. Heel knap wel met die schaduw.

frankyboy
26 oktober 2010, 06:46
mooie foto mooi met die schaduw :G

het begint wel langzaam jou website te worden hier :rolleyes:

grt Frank

doudeke
26 oktober 2010, 06:53
Na die fantastische reeks ben ik het niet eens met je dat dit je beste zou zijn, maar ik
geloof je onmiddellijk.
That’s the Way We Do Things Around Here, Danny boy. :G:G

Frakske
26 oktober 2010, 17:51
Ik vind het ook niet je beste uit die reeks, voor jou ligt dat wel anders daar jij er toch een beetje gevoelsmatig mee verbonden bent hé :G
frans

tullep
26 oktober 2010, 18:27
als ik al die prachtige foto's zie die deze zijn voorgegaan ben ik benieuwd waarom juist deze jouw favoriet is?

Dama
26 oktober 2010, 18:32
Bedankt voor de reacties ! :)

Ok, de emotie en de herinnering van het moment van de foto zal er wel voor iets tussen zitten.

Anderzijds vind ik deze foto zelf goed omwille van het perspectief door het lage standpunt, de lieve snoet van de hond, die eigenlijk aan het afzien is, en de lange schaduw.
Verder de lijnen en de dieptewerking die toont wat een weg die hond al afgelegd heeft...

Maar ok, als al die uitleg nodig is om de foto beter te vinden, moet er toch iets aan deze foto schorten...

Zou het dan toch de emotie zijn die deze foto zo sterk maakt voor mij ? :rolleyes:

als ik al die prachtige foto's zie die deze zijn voorgegaan ben ik benieuwd waarom juist deze jouw favoriet is?

doudeke
27 oktober 2010, 03:30
Zou het dan toch de emotie zijn die deze foto zo sterk maakt voor mij ? :rolleyes:

Zolang je maar niet denkt dat daar iets verkeerd mee is! Dat zou pas erg zijn... :)

Ludo V.
27 oktober 2010, 20:48
Knap, heel knap beeld:G:G:G

Ook, voor mij, zonder bijkomende uitleg.
Trouwens een boek met al je beelden over je Marokko trip zou voor de liefhebbers van reisfotografie te smaken zijn:G:G:G

tullep
27 oktober 2010, 22:23
Bedankt voor de reacties ! :)

Ok, de emotie en de herinnering van het moment van de foto zal er wel voor iets tussen zitten.

Anderzijds vind ik deze foto zelf goed omwille van het perspectief door het lage standpunt, de lieve snoet van de hond, die eigenlijk aan het afzien is, en de lange schaduw.
Verder de lijnen en de dieptewerking die toont wat een weg die hond al afgelegd heeft...

Maar ok, als al die uitleg nodig is om de foto beter te vinden, moet er toch iets aan deze foto schorten...

je weet...ik ben nieuwsgierig hé....;)

Dama
27 oktober 2010, 22:25
Geen zorgen, ik blijf het nog steeds één van de betere vinden :p

Zolang je maar niet denkt dat daar iets verkeerd mee is! Dat zou pas erg zijn... :)

Thanks Ludo :)

Knap, heel knap beeld:G:G:G

Ook, voor mij, zonder bijkomende uitleg.
Trouwens een boek met al je beelden over je Marokko trip zou voor de liefhebbers van reisfotografie te smaken zijn:G:G:G

Ik was gewaarschuwd he ;)

je weet...ik ben nieuwsgierig hé....;)

PatrickW
27 oktober 2010, 22:31
Heel knappe foto, maar toch ook niet mijn favoriet uit de reeks.
Ik denk dan eerder aan de slager met de katten.
Dat beeld krijg ik niet meer uit mijn hoofd :D

Dama
27 oktober 2010, 22:33
Je hebt vleeseters en viseters he :D
Bedankt voor jouw reactie :G

Straks terug het "echte" straatleven ;)

Heel knappe foto, maar toch ook niet mijn favoriet uit de reeks.
Ik denk dan eerder aan de slager met de katten.
Dat beeld krijg ik niet meer uit mijn hoofd :D

G.R.
28 oktober 2010, 23:36
Vind deze inhoudelijk sterk alsook van standpunt uiteraard:G Had de hond toch ietsje meer licht gegeven (donkere partijen);) Je vind deze dus je betere vanwege de inhoud (en de emotie).... Nu begin ik echt aan jou te twijfelen hoor, gezien je reacties op andere plaatsingen:eek:

Dama
28 oktober 2010, 23:37
Hey Raymond,
Bedankt ! :)

Wat bedoel je met dat laatste ? Ben niet meer hoor... :confused: :)

Vind deze inhoudelijk sterk alsook van standpunt uiteraard:G Had de hond toch ietsje meer licht gegeven (donkere partijen);) Je vind deze dus je betere vanwege de inhoud (en de emotie).... Nu begin ik echt aan jou te twijfelen hoor, gezien je reacties op andere plaatsingen:eek: