Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie ervan????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat vinden jullie ervan????

    Ik zag deze ochtend onderstaande foto van mij op de frontpage van BD staan en dat is natuurlijk altijd plezant.
    Daarnet kreeg ik plots onderstaand mailtje en ik dacht eerst dat het de één of andere grappenmaker was maar het blijkt toch serieus te zijn.

    Hoe zouden jullie reageren op zo'n mail?

    Hier is de mail (wel de gegevens van de verzender weggelaten natuurlijk):

    Beste,

    Via het tijdschrift Clikx, ben ik bij 'Belgiumdigital' terecht gekomen. Ik was zeer verrast van de vele zeer goede info en foto's op de site.



    Ik ben lid van een Evangelische Christengemeenschap en verzorg daar de audio-opnamen van 2 wekelijkse lezingen omtrent verschillende onderwerpen
    zoals bv: Omgaan met teleurstellingen; euthanasie; huwen of samenwonen; en vele andere.
    Deze lezingen worden op cd gezet en in een tiental ex. verspreidt. Heel af en toe gebeurd het wel eens op 100 ex.
    Om de cd's in een bijpassend kleedje te stoppen (doosje + label) gebruik ik foto's die het onderwerp in beeld ondersteunen. Maar ja, mijn fotoarchief is
    zeer beperkt en geraakt zodoende snel uitgeput.

    Ik heb op Belgium digital.com een foto van u gezien ( zie link onder) die ik hiervoor zou kunnen gebruiken. Mijn vraag is nu aan u,
    of ik de toelating kan krijgen om deze foto te gebruiken voor bovenvermeld doel.


    Hopend op een gunstig antwoord wil ik u bij voorbaat hartelijk danken
    voor uw medewerking.


    En hier is de foto waarover het gaat:

    Danny's Photosite

  • #2
    Mooi om dit soort reactie te krijgen,tja en toestemming te vragen om je foto te gebruiken is nog mooier
    groetjes NOname
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      't is inderdaad heel tof dat ze vragen om uw foto te gebruiken hè! Dat is teken dat ze goed zijn en geapprecieerd worden!!



      maare.... hoe zit het met uw kerkbezoek?
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Tja is toch een bewijs dat je foto prima is .....
        Het is nu aan jou om te beslissen of hij voor dit doeleinde gebruikt mag worden.
        Je kan altijd vragen om de foto enkel voor dit project te gebruiken en met naamsvermelding.
        Groetjes,

        Rudi Petitjean

        NATURE GALLERY

        Comment


        • #5
          Ik zou schrijven dat ik zeer vereerd ben en dat ze mijn foto mogen gebruiken voor dat doel.

          Comment


          • #6
            Originally posted by j@n
            Ik zou schrijven dat ik zeer vereerd ben en dat ze mijn foto mogen gebruiken voor dat doel.
            idem
            Panasonic dmc fz28

            Comment


            • #7
              Originally posted by steward
              Tja is toch een bewijs dat je foto prima is .....
              Het is nu aan jou om te beslissen of hij voor dit doeleinde gebruikt mag worden.
              Je kan altijd vragen om de foto enkel voor dit project te gebruiken en met naamsvermelding.
              Ik ga eerder hier mee akkoord.

              Comment


              • #8
                Dat is mijn idee ook hoor mannen,maar nu krijg ik plots weer een mail (is er hier iemand met mijn voeten aan het rammelen?? ):

                Hallo Danny,

                Hartelijk dank voor uw positief antwoord.
                Ik denk dat ik nog foto's van u heb gezien op de site.
                Mag ik deze ook gebruiken?
                Je doet er mij een heel groot plezier mee.

                Daarna zal ik u niet meer storen hoor.
                Danny's Photosite

                Comment


                • #9
                  met uw voeten rammelen? met diene poembak zekerst ...!

                  Stef

                  Comment


                  • #10
                    ik zou ja zeggen, maar bv maximaal 2 foto's ofzo.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stef
                      met uw voeten rammelen? met diene poembak zekerst ...!

                      Stef
                      ik vertrouw het ganse zaakje niet echt.Er zit misschien een reukske aan?Willy,zijt ge ermee aan het rammelen? Of wordt dit de
                      grote doorbraak?Ik zal die mijnheer eerst eens vragen welke foto's hij bedoelt...
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #12
                        RR,ge gaat binnenkort geen tijd meer hebben om met ons wat tekomen lachen.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cois
                          RR,ge gaat binnenkort geen tijd meer hebben om met ons wat tekomen lachen.
                          Dat is een goei!!Verdorie,ik ging voor 't school werken en hier zit ik weer de ganse tijd op BD.Maar ja,als dit echt mijn fotodingescarriëre kan lanceren is het voor een goed doel
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Tof, Danny!

                            Je kan altijd vragen om een exemplaar van elke brochure/cd-hoesje naar jou te sturen als wederdienst (misschien ook een steunkaart van BD-VZW )

                            Altijd leuk als je zo jou eigen werk kan terugvinden.

                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Is altijd leuk dat je foto, en dan specifiek deze foto, gevraagd wordt voor gebruik. complimenten kerel
                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment

                              Working...
                              X